LRMG Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Blir så usikker her nå. Er 6 dager over termin. For 4 dager siden prøvde vil litt igangsettings-sex. Fikk regelmessige og småvonde kynnere, men de gikk over da jeg sto opp. I går prøvde vi igjen. Fikk mer effekt nå - kraftige kynnere som gjorde litt mer vondt, hele natta, og som ikke ga seg helt da jeg sto opp, men det ble ikke noe mer ut av det heller. Merker generelt mer nedpress og stikninger nå, og lurer på om jeg skal legge ut på en energisk gåtur for å hjelpe til litt. Er ikke desperat etter å få babyen ut, men har lite lyst til å bli satt i gang, og vil jo gjerne se fisken i magen snart. Stresser jeg kroppen og babyen av dette, eller hjelper jeg til? Har ikke lyst til å tukle med naturen, men føler at kroppen min er klar (fikk plutselig behov for å sluttpakke sykehusbagen, rydde og vaske igjen osv.)
Nicoline3 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Har det på samme måte som deg, er 9 dager over og har prøvd de fleste triksene i boka. Tror ikke det har noe å si, kroppene våre tar så utrolig godt vare på baby, at det skjer nok ikke noe før det skal uansett. Tror ikke det kan skade annet enn psyken vår når det ikke funker (føles ihvertfall sånn for meg) Leste her inne at man må ha sex både morgen og kveld i tre dager for at hormonet i sæden skal ha noen effekt, men det har vi virkelig ikke hatt overskudd til noen av oss, så det blir litt sånn annen hver dag. Gikk lang tur i går, og da gikk slim proppen når vi kom hjem, men ennå ingen rier dessverre. Tror som sagt at det er trygt uansett hva du gjør av forskjellige kjerringråd! Masse lykke til og ønsker om en snarlig fødsel for oss begge )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå