Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Lille gull er 7 mnd nå, tiden flyr. Har søkt om barnehageplass til ham hans 1 årsdag. Lurer veldig på om det er riktig å sende en så liten unge i barnehage- gruer meg FÆLT!! Samtidig har vi ikke råd til at jeg kan være hjemme lengre med ham. Kommer til å gå 80% på jobb. Han kommer til å måtte være i barnehagen fra 0815 til 1530. Noen som har innspill, erfaringer eller råd i forhold til denne problemstillingen. Spes. erfaringer? Hvordan har deres små gull likt seg i barnehagen??
kokosbolle Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg kan desverre ikke svare deg, da knerten her også er 7 mnd. Men det kan hende at du får flere svar hvis du poster denne i småtroll 1-2?
lea80 Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Har hatt denne diskusjonen med meg selv og andre da lillegull skal begynne i bhg fra han er 1 år. Ønsket opprinnelig ikke ha han i bhg før han var 15 mnd men pga endringer i jobb blir det forandringer i denne planen (måtte veie den beslutningen opp mot "råd" som jeg fikk). Dette med bhg fra de er så små er individuelt. Noen synes dette er ok (barna altså) mens andre bruker lang tid på å venne seg til dette. Det som går igjen hos de fleste er at barna i grunn har stor glede av hverandre. Merker nå da lillegull er blitt 11 mnd at han trenger litt forandringer - blir fort utålmodig når han bare er hjemme - trenger nye ting å gruble over. Så tror dette blir helt rett for vårt vedkommende. Men blir det problemer så får vi revurdere det igjen!
lea80 Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 hva med å gå kortere dager istedenfor å ha fri en dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå