Gå til innhold

MINDRE BEVEGELSER MOT SLUTTEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fØR VAR DET VELDIG MYE LIV MEN NÅ ER DET NESTEN IKKE NOE? eR DET VANLIG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig at det blir mindre markante bevegleser siden det blir mye trangere den siste tide, men du skal fortsatt kjenne babyen røre på seg. Kjenner du ikke noe ring føden. Bedre med en telefon for mye enn en for lite.

Skrevet

Ville ha ringt føden jeg - som sagt bedre å ringe enn å gå å bekymre seg.

Hvor langt er du på vei?? Jeg er 37+0 i morgen, og her er det fortsatt mye liv - har faktisk vært mer liv i det siste enn mindre, så er vel noe forskjellige for hver enkelt om det blir mer eller mindre liv tror jeg... Men man skal kjenne liv hver dag

Skrevet

Kjenner liv hver dag men det er veldig lite ift hvordan det har vært. Er i uke 32? Bør jeg være bekyumret??

Skrevet

Ring heller jm og spør, så slipper du å lure. Får sikkert et betryggende svar.

Gjest Ut på tur
Skrevet

HI

Du må ringe føden istedenfor å synse med oss her inne dersom du er bekymret for at det er lite liv. De kan fortelle deg hva som er normalt for akkurat den uken du er i ;)

Tenk om vi som ikke kan noen ting sier til deg "det er sikkert helt normalt" og så er det ikke det...

Skrevet

Jeg har i uke 38 nå og jeg husker å ha engstet meg i tiden uke 33-35 da jeg synes bevegelsene avtok veldig. Men de siste to ukene har han blitt veldig aktiv og holder nesten mer leven enn noen sinne:-)

Skrevet

ja DET vil alltid gå litt opp og ned

Skrevet

Bevegelsene mot slutten skal være like hyppige men noe annerledes. Avtagende liv mot slutten er en kjempegod grunn til å kontakte lege eller jordmor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...