Bebis120408+150511 Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 idag våkna jeg skrekkslagen.. drømte at jeg var 5 uker på vei (slik som jeg er), men plutselig startet fødselen.. det viste seg at jeg hadde vært gravid LENGE.. ingen kunne hjelpe meg og jeg måtte dra ungen ut selv.. spratt ut.. kom ei dundre på 4,989kg som var veldig skjønn.. men hadde skjegg!er det mulig!????
Erisa* Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Oj, litt av en drøm! Jeg våkna også av et mareritt, det var nemlig en kongekrabbe (du vet slike digre beist..) som hadde sett seg ut meg som offer, og lå og venta på at jeg skulle ta beina ned på gulvet så den kunne angripe. Jeg var livredd, og gjemte meg oppå et bord, og pappa bare lo av meg. Sukk, det var en fryktelig drøm, jeg våkna med et hikst...
Teltpluggen Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Huff:P Hørtes jo... Gøy ut:P Men var sikkert en kjempesøt... skjeggete unge da:D
Bebis120408+150511 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 merkelige drømmer når man går gravid gitt..
nennemor og vesla Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 He he.. Merklige drømmer man får som gravid. Drømte en natt at melk bare sprutet ut av puppene mine. Akkurat som stråler på vannpistoler. Og i natt drømte jeg at et vennepar hadde fått baby, og de hadde ikke visst at de var gravide engang, og hadde hatt en veldig kort graviditet, mens jeg fortsatt gikk der vaggende og hadde minst gått gravid et år.. Men hun var jo sikkert søt denne jenta med skjegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå