Monica-76 Skrevet 16. august 2007 #26 Skrevet 16. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! * * * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) * * * * * * ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn? *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *one more baby ikm i onsdag (idag) *gleder.meg 9.pp (ikm onsdag eller torsdag) * rampejenta.ikm i dag, ingen tante rød, spennende... *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) Marengs
emporium Skrevet 16. august 2007 #27 Skrevet 16. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! * * * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) * * * * * * ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn? *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *one more baby ikm i onsdag (idag) *gleder.meg 9.pp (ikm onsdag eller torsdag) * rampejenta.ikm i dag, ingen tante rød, spennende... *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag)
rampejenta - ny spire Skrevet 17. august 2007 #28 Skrevet 17. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! * * * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm * * * * * ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn? *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *one more baby ikm i onsdag (idag) *gleder.meg 9.pp (ikm onsdag eller torsdag) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag)
*Charlie* Skrevet 17. august 2007 #29 Skrevet 17. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! * * * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm * * * * ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn? *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *one more baby ikm i onsdag (idag) *gleder.meg 9.pp (ikm onsdag eller torsdag) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag)
no more babies Skrevet 17. august 2007 #30 Skrevet 17. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! * * * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm *one more baby 2 dager over ikm:-( * * * ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn? *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *gleder.meg 9.pp (ikm onsdag eller torsdag) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag)
rosered Skrevet 18. august 2007 #31 Skrevet 18. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! * * * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm *one more baby 2 dager over ikm:-( *rosered 3 dager over ikm:( * * ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn? *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *gleder.meg 9.pp (ikm onsdag eller torsdag) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag)
har4barn Skrevet 18. august 2007 #32 Skrevet 18. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! * * * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm *one more baby 2 dager over ikm:-( *rosered 3 dager over ikm:( * * ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn?(ikm 13. i dag: 18. ingen tante el.pos.test) *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *gleder.meg 9.pp (ikm onsdag eller torsdag) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag)
ticalinda Skrevet 18. august 2007 #33 Skrevet 18. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! * * * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm *one more baby 2 dager over ikm:-( *rosered 3 dager over ikm:( * * ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn?(ikm 13. i dag: 18. ingen tante el.pos.test) *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *gleder.meg 9.pp (ikm onsdag eller torsdag) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag) *ticalinda, 5pp (ikm søn, men forsinket el så ant. er onsdag ny IKM)
anesam Skrevet 18. august 2007 #34 Skrevet 18. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! * * * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm *one more baby 2 dager over ikm:-( *rosered 3 dager over ikm:( * * ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn?(ikm 13. i dag: 18. ingen tante el.pos.test) *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *gleder.meg 9.pp (ikm onsdag eller torsdag) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag) *ticalinda, 5pp (ikm søn, men forsinket el så ant. er onsdag ny IKM) *anesam (ikm idag, tar en test imorgen tidlig-har masse symptomer!)
lilleAdrian 08`+ 1 i magen Skrevet 19. august 2007 #35 Skrevet 19. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! *Hmaril 10pp +1sa med spire i magen * * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm *one more baby 2 dager over ikm:-( *rosered 3 dager over ikm:( * * ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn?(ikm 13. i dag: 18. ingen tante el.pos.test) *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *gleder.meg 9.pp (ikm onsdag eller torsdag) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag) *ticalinda, 5pp (ikm søn, men forsinket el så ant. er onsdag ny IKM) *anesam (ikm idag, tar en test imorgen tidlig-har masse symptomer!)
millymolly&mini Skrevet 19. august 2007 #36 Skrevet 19. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! *Hmaril 10pp +1sa med spire i magen *Millymolly&mini- happy-happy!! * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm *one more baby 2 dager over ikm:-( *rosered 3 dager over ikm:( * * ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn?(ikm 13. i dag: 18. ingen tante el.pos.test) *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *gleder.meg 9.pp (ikm onsdag eller torsdag) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag) *ticalinda, 5pp (ikm søn, men forsinket el så ant. er onsdag ny IKM) *anesam (ikm idag, tar en test imorgen tidlig-har masse symptomer!) Hmaril 10pp + 1 SA
stripete ullsokk Skrevet 19. august 2007 #37 Skrevet 19. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! *Hmaril 10pp +1sa med spire i magen *Millymolly&mini- happy-happy!! * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm *one more baby 2 dager over ikm:-( *rosered 3 dager over ikm:( *Stripete ullsokk 5 dager over ikm. LEI nå! * ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn?(ikm 13. i dag: 18. ingen tante el.pos.test) *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *gleder.meg 9.pp (ikm onsdag eller torsdag) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag) *ticalinda, 5pp (ikm søn, men forsinket el så ant. er onsdag ny IKM) *anesam (ikm idag, tar en test imorgen tidlig-har masse symptomer!) Hmaril 10pp + 1 SA
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 19. august 2007 #38 Skrevet 19. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! *Hmaril 10pp +1sa med spire i magen *Millymolly&mini- happy-happy!! * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm *one more baby 2 dager over ikm:-( *rosered 3 dager over ikm:( *revilo 1pp * ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn?(ikm 13. i dag: 18. ingen tante el.pos.test) *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *gleder.meg 9.pp (ikm onsdag eller torsdag) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag) *ticalinda, 5pp (ikm søn, men forsinket el så ant. er onsdag ny IKM) *anesam (ikm idag, tar en test imorgen tidlig-har masse symptomer!) Hmaril 10pp + 1 SA
anesam Skrevet 20. august 2007 #40 Skrevet 20. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! *Hmaril 10pp +1sa med spire i magen *Millymolly&mini- happy-happy!! * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm *one more baby 2 dager over ikm:-( *rosered 3 dager over ikm:( *revilo 1pp * ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn?(ikm 13. i dag: 18. ingen tante el.pos.test) *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *gleder.meg 9.pp (ikm onsdag eller torsdag) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag) *ticalinda, 5pp (ikm søn, men forsinket el så ant. er onsdag ny IKM) *anesam (ikm lørdag som var, ingen tr men negativ test) Hmaril 10pp + 1 SA
gleder.meg Skrevet 20. august 2007 #41 Skrevet 20. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! *Hmaril 10pp +1sa med spire i magen *Millymolly&mini- happy-happy!! * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm *one more baby 2 dager over ikm:-( *rosered 3 dager over ikm:( *revilo 1pp * ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn?(ikm 13. i dag: 18. ingen tante el.pos.test) *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *gleder.meg 9.pp (testet neg. på fredag, fem dager over ikm nå) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag) *ticalinda, 5pp (ikm søn, men forsinket el så ant. er onsdag ny IKM) *anesam (ikm lørdag som var, ingen tr men negativ test) Hmaril 10pp + 1 SA
anesam Skrevet 21. august 2007 #42 Skrevet 21. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! *Hmaril 10pp +1sa med spire i magen *Millymolly&mini- happy-happy!! * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm *one more baby 2 dager over ikm:-( *rosered 3 dager over ikm:( *revilo 1pp *anesam (3 dager over ikm, litt tull med syklusen.over i 2. pp etter sa) ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn?(ikm 13. i dag: 18. ingen tante el.pos.test) *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *gleder.meg 9.pp (testet neg. på fredag, fem dager over ikm nå) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag) *ticalinda, 5pp (ikm søn, men forsinket el så ant. er onsdag ny IKM) Hmaril 10pp + 1 SA
Lykke(lig) Skrevet 21. august 2007 #43 Skrevet 21. august 2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! *Hmaril 10pp +1sa med spire i magen *Millymolly&mini- happy-happy!! * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm *one more baby 2 dager over ikm:-( *rosered 3 dager over ikm:( *revilo 1pp *anesam (3 dager over ikm, litt tull med syklusen.over i 2. pp etter sa) ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn?(ikm 13. i dag: 18. ingen tante el.pos.test) *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *gleder.meg 9.pp (testet neg. på fredag, fem dager over ikm nå) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag) *ticalinda, 5pp (ikm søn, men forsinket el så ant. er onsdag ny IKM) Hmaril 10pp + 1 SA *Vito82 (IKM mellom 10-17 august, ingen TR bare neg. tester..) lei..
2009baby!!!! Skrevet 23. august 2007 #44 Skrevet 23. august 2007 ***RESULTATLISTE UKE 33*** 20:41 21.08.2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! *Hmaril 10pp +1sa med spire i magen *Millymolly&mini- happy-happy!! * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm *one more baby 2 dager over ikm:-( *rosered 3 dager over ikm:( *revilo 1pp *anesam (3 dager over ikm, litt tull med syklusen.over i 2. pp etter sa) ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn?(ikm 13. i dag: 18. ingen tante el.pos.test) *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *gleder.meg 9.pp (testet neg. på fredag, fem dager over ikm nå) *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag) *ticalinda, 5pp (ikm søn, men forsinket el så ant. er onsdag ny IKM) Hmaril 10pp + 1 SA *Vito82 (IKM mellom 10-17 august, ingen TR bare neg. tester..) lei.. vito82 *Natalie4pp (7 dager over ikm og negativ test, venter, venter, venter...)
gleder.meg Skrevet 24. august 2007 #45 Skrevet 24. august 2007 ***RESULTATLISTE UKE 33*** 20:41 21.08.2007 ******************** GRAVID ********************* *Ventejenta - jippi! *Dozer+lillespire :) *Gina - venter 22 april (i henhold til FF) *Theeli Kvalm og trøtt, men lykkelig. *Marengs, 1 pp, suuperheldig! :-) *Kirikou, 1.pp - er det mulig! *Hmaril 10pp +1sa med spire i magen *Millymolly&mini- happy-happy!! * ******* ************* FÅTT TR ******************** *Ann-Chi87 5.pp! (fått TR to dager før jeg skulle ha den) *snart-en-liten-spire? *musa88 ( fikk TR 2 dager over) *rampejenta 2 dager over ikm *Charlie 2pp 2 dager før ikm *one more baby 2 dager over ikm:-( *rosered 3 dager over ikm:( *revilo 1pp *anesam (3 dager over ikm, litt tull med syklusen.over i 2. pp etter sa) *gleder.meg (en uke over forventet ikm. Arghhh! Over i 10.pp.) ************************* VENTER OVER IKM ************************* *April82 1pp (Har ikm ca på torsdag) *Lykkeliten_lei_av_prøving (har IKM torsdag) *snart4barn?(ikm 13. i dag: 18. ingen tante el.pos.test) *musa88. ikm i dag. *Micro ikm fredag *Merlen ikm söndag *Leo84 ikm var søn.12.hva skjer? *mini lilli (har ikm i dag å en har ikke komt.)(torsdag) * emporium 3.pp (ikm søndag) *ticalinda, 5pp (ikm søn, men forsinket el så ant. er onsdag ny IKM) Hmaril 10pp + 1 SA *Vito82 (IKM mellom 10-17 august, ingen TR bare neg. tester..) lei.. vito82 *Natalie4pp (7 dager over ikm og negativ test, venter, venter, venter...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå