snartmammapåny Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Las et innlegg i går der noen fortalte om i.d sminke på ebay. Måtte jo selvfølgelig inn å sjekke hva dette ebay var for noe. Endte opp med 4 i.d produkter til en veldig rimelig penge. Så måtte bare sende en takk til denne personen (som jeg ikke husker nicket til), mulig det var -<<- men er usikker, som kom med dette geniale tipset. Kjøpte produktene i går kveld. I dag var det alt mail fra to av selgerne om at produktene var sendt. Så nå sitter jeg å venter i spenning på denne fantastiske sminken som så mange her inne skryter så av;) hihi MEn en ting er sikkert, ebay er farlig genialt. Er jo så mye billig man kan by på at man går jo helt av skaftet...hehe Tror faktsik man kan bli avhengig av ebay jeg...
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 ja! pass på er hekta på id sminke gjennom ebay, jeg jeg har til og med blitt "venner" med en selger så jeg bestiller direkt pr mail til ham istf å gå gjennom ebay ) hva har du bestillt da?
mamma >to gull Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Har ikke helt turt å kjøpe noe der enda jeg. Er det slik at noen av produktene må man by på, eller er jeg heeelt på bærtur?Hvordan fungerer det? Jeg kjøpte ID mascara på Strawberrynet igår og venter bare på at de skal få inn flere farger i pudder og foundation.Er jo kjempe billig, og er jo så mange som skryter av produktene også.. Hvis de ID er så bra, så er det hadehade til dyre Dior og Chanel assa...:-))
snartmammapåny Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 Bestilte foundation og consealer, og en børste til hver av de to. Hadde det ikke vært for at sambo sto å lo av meg fordi jeg var så engasjert i klokka som tikket nedover og at ingen skulle overby meg (hihi) så hadde jeg nok endt opp med mye mer;) hehe Det kjipe er at frakten er jo nesten dyrere enn selve produktene..hehe
snartmammapåny Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Ebay er en nettauksjon der man legger inn bud og den med det høyeste budet vinner produktet. Var igrunnen veldig lett og oversiktlig så ikke vanskelig. Noen produkter kan også kjøpes med en gang, da er de merket med "by now". Men det er ikke alle da.
mamma >to gull Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Hehe, så her får du litt spenning med på kjøpet også her..Høres jo litt artig ut..:-) Får gå inn og se om jeg skjønner noe av det..farlig å begynne med det her ...:-)
PAVEEL Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 er det ikke dyrt å få det tilsendt da? toll og porto??
mamma >to gull Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Hva er det man ganger med for å få det i norske kroner?Tør ikke legge inn bud, men ser det er en foundation jeg kan kjøpe NÅ:-) Og hvor mye er frakten? *dette er farlig,ja....*
Tally Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Bare husk å sjekke om selger sender til utlandet (Ikke alle selgere gjør det) og om hvilke karakterer/feedbacks vedkommende har.
Tally Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 i dollar er det vel ca 6 kroner og £ er nesten 12 kroner. Euro er vel rundt 8. Det blir i allefall ikke helt galt om du bruker disse tallene
snartmammapåny Skrevet 13. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. august 2007 Om du trykker på der som står frakt til usa med blått. Altså over der frakt prisene per vare er. Så kan du velge norge. DA kommer det opp hva de ulike levrandørene skal ha i frakt for å sende til norge. Om det ikke står en pris så tror jeg ikke de sender til norge, så da må man ikke by på de produktene. (Litt dårlig på forklaring her..hehe) Det som er lurt å legge merke til er at noen tar mer enn andre for å sende. Så da kan det være lurt å velge en "billig" levrandør;)
A.B.V. Skrevet 13. august 2007 #13 Skrevet 13. august 2007 Jeg tror jeg må være stokk dum for jeg skjønner meg ikke på dette ebay greiene jeg :S syns ikke prisene var noe spesielt billige heller, men alle skryter jo sånn at det så jeg får vel gå inn å prøve igjen jeg da har og problemer med å finne det jeg er på jakt etter hmmm.....jaja lenge siden jeg var inne no da så kanskje jeg skal prøve igjen hihi
snartmammapåny Skrevet 13. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 13. august 2007 Om du søker etter spesielle merker i søkefeltet så får man opp produkter. Da er det lett å finne, men om man ¨begynner å lete etter produkter i kategoriene så kan man gå seg helt vill;) Er jo et eldorado av produkter der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå