Gå til innhold

LEGE EL JM? eller begge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 33 og fikk bekjsed fra legen at jeg ikke trengte å gå til henne mer bare til jm. hva synes dere om det? Er det vanlig å bare gå til jm på slutten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv gått til JM siden beg av juni. Har mye mere utbytte av det! Har man behov for lege, så tar man selv bare kontakt, el JM gjør det. Leger er jo ikke `spesialister`på svangersskap å fødsel:-)

Skrevet

eg skal til legen og JM. har 1 mnd igjen til termin;) og jm har forsatt ferie så eg skal til legen denne uken og jm neste gang. vid du vil gå til begge to så syns eg du skal det, men vis di føler du får nok oppfølging og slikt av jm så trenger du jo ikke begge to..

eg vet ikke om det er vanlig å bare gå til jm på slutten. men tror ikke det. spørst nok helt sikkert på hvor i landet du befinner deg.

Skrevet

Takk for svar begge to. Hvor ofte er det vanlig å gå til kontroll den siste tiden da? Jeg bor forøvrig i oslo

Skrevet

hvor ofte vet eg ikke. lurer litt på det selv. er 5 uker siden eg har vært på kontroll nå. men skal på fredag. tror det er vanli å gå hver 3 uke når du er i uke 33, og når du kommer til uke 36-37 er det annenhver uke.. men det er eg ikke helt sikker på altså. så ikke stol 100% på meg når dte gjelder det.

Skrevet

Jeg har gått mest til JM i begynnelsen, men nå på slutten har det vært lege. Synes legen er greiest, for hun viser seg mer nøye med feks problemer. Hun kan skrive ut respter, sykemelde osv, og det har vært en stor fordel.

Skrevet

Jeg har gått annenhver gang til jordmor og lege. Er 37+0 i morgen.

Forrige legetime var 1 august, så er det jordmor 16 august, og tilbake hos legen 30 august.Har termin 6 september, så aner ikke hva som skjer etter legetimen 30 august. Min lege har UL maskin som hun bruker på sine kontroller, så veldig kjekt å kunne se at alt er ok liksom...

Skrevet

Det bestemmer du selv. Jeg liker legen min veldig godt, har gått der i masse år, mens jordmor er en person jeg ikke føler jeg har fåttsærlig mye kontakt med. Derfor går jeg mest til legen.

Skrevet

TUSEN TAKK FOR SVAR ALLE SAMMEN!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...