Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Lurer på om det var den berømte slimproppen som gikk i dag tidlig. Oppdaget en blank slimete klump i trusa og på papiret (sorry detaljene ;-) ). Også hatt mye mensmurringer siste tiden som har blitt kraftigere siste dagene. Er en uke til termin. Men har jo hørt at slimproppen kan gå lenge før fødselen, så lurer på hvordan det er med sex da? Tenker på fare for infeksjoner og sånn...
@nne p@ l@nne Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Siden ikke alle merker at sproppen går så er det jo litt rart at det ikke skal kunne gå ann å ha sex. Da må jo alle være forsiktige de siste ukene da. Men jeg kan ikke svare helt sikkert da. Tror i hvert fall det er ok!!
Nicoline3 Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Proppen min gikk i går og jeg ringte føden for å sjekke forskjellige ting, og de sa at det absolutt ikke er farlig å ha sex så lenge vannet ikke har gått. Da kommer det nemlig bakterier inn til baby, men ikke så lenge fosterposen er inntakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå