Gå til innhold

Når få barn nr. to?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi fikk vår førstefødte i februar i år.

Nå snakker vi om å kanskje prøve på nummer to. Ønsker oss to tette. Noen som har erfaring med dette - med å få to tette barn (dersom det skulle klaffe) - på godt å vondt???

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring, men vi er i samme situasjon og kan også tenke oss to tette. Så jeg vil også gjerne høre fra noen som vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres fint ut med ca 2 år i forskjell.

Vi snakker ikke om forøkelse ennå, men jeg tenker litt på det av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk min gutt i mars i år og går gravid med en nå som kommer til februar en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det kom noen svar her, har venta en stund :-D

 

Vi er i gang med å prøve på nr 2 nå. Brukte EL-test på nr 1, og går ut i fra samme syklus nå, så får vi se. Er ikke noen kjempehast akkurat, men sånn situasjonen vår er nå hadde det passe godt om jeg ble gravid iallefall i løpet av høsten.

 

Har alltid ønska meg to tette, så får vi se om lykken er på vår side ;-)

 

Lillemell: Hvordan er det å gå gravid samtidig som du har den lille gutten din å passe på? Lykke til videre! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk veldig greit å bli gravid såpass raskt igjen, fødeskrekken har heldigvis lagt seg laaaaangt bak i hodet igjen:) Synes det blir flott med to tette, tenk for en glede de da får av hverandre, selv om vi sikkert blir ganske slitne den første tiden...Det tar vi med godt humør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som er gravide igjen, hadde dere menstruasjon regelmessig først, eller ble dere gravide uten å ha fått mens tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk baby i februar og har kjempelyst på en til så fort som mulig. Vi jobber myyyye med saken, for å si det sånn!:)

 

Men jeg har enda ikke fått tilbake mensen, og det er jo så kjeeedelig å vente! (har aldri tidligere gledet meg til å få mensen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år er helt perfekt.. hadde det mellom våre to første... Så vart det 4 til neste og deretter 7 år mellom nr.3 og nr.4.. Kunne ikkje valgt bedre synes eg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...