Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på OOLSEN og på sørbø at di har sånn stellekommode, den er hvit med badekar også har den håndtak i børstet stål... Frister meg innmari men den er så dyr, koster rundt 3500. Noen som vet om en plass der det er fine men rimelige stellebord. Merket på dette er trekløver tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge en 'Best i test'-evaluering, vant IKEA sitt helt enkle stellebord med åpen hylle under. Dette var pga mindre fare for å rulle utav, hekte seg fast, etc. I tillegg veldig billig.

Bare et tips : )

Lykke til!

Skrevet

Har hatt Ikea sitt "singlar" stellebord til min første, og er kjempefornøyd!

Det e veldig stødig og praktisk, tar lite plass og kosta ca 400 kr =)

Skrevet

Hei.

Vi har akkurat den stellekommoden du beskriver. Kjøpte på Olsen, som nå heter et eller annet annet...har blitt kjede. Ja, den var dyr, men vi er veldig fornøyde. God kvalitet. Jeg ville ikke kjøpt åpen løsning. Da hadde alt som ble lagret i de åpne hyllene ligget utover hele badegulvet hver eneste dag. Junior er glad i å "rydde". :o) Dessuten samler det seg fort veldig mye støv på et bad. Veldig praktisk med kommode, som også kan brukes etterpå. Og vi bruker baljen ennå, og junior er 16 mnd.

Bor du i Stavanger-området?

I såfall så kan det være verdt å sjekke om Trekløver-fabrikken har 2.-sortering liggende for salg. Fabrikken ligger på Kleppe.

Vi gjorde det da vi skulle ha vugge, og fikk kjøpt en rimelig. Det var ingenting galt, men den var brukt på en messe en gang. Helt fin! :o) De hadde ikke fabrikkutsalg, men hadde som regel forskjellige varer liggende. Fikk også kjøpt madrass veldig rimelig. Kjempegod service!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...