Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Vårt dårligste kjøp er skofus gummistøvler, snuppa blir kliss våt i de, og for å ikke snakke om at det tar faktisk 1 uke før de tørker .-( Dette er første og siste jeg hører på utstyrråd fra mamma "Gummistøvlene blir brukt så lite at du trenger ikke kjøpe de du har tenkt til, disse er bare sååå bra!" Men det rådet, denne sommeren var kanskje ikke det beste... Så hvor får jeg kjøpt disse tretorn som kom best i test nå? Må ha str 22 eller noe. Hvilke butikker??
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Da ville jeg ha klagd. Gummistøvler skal man ikke bli våt i. Jeg har alltdi kjøpt gummistøvler til pluss minus hundre kroner, og aldri har noen blitt våt. Sparkjøp, økonomisko o.l er bra steder å kjøpe gummistøvler.
Vipsenmamma Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Enig med tosøtesmå, gummistøvler skal ikke lekke, da er det noe feil med de. Jeg handler alltid slike på økonomisko, de er tørre og fine til under hundrelappen.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 Takk for svar. Skal dra og klage, men frister liksom ikke helt med samme gummistøvler alikevel. Men ingen som vet hvor man får kjøpt tretorn i str 22??
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Den støvelen som vant testen starter på str 38 eller noe sånt (så etter til jenta mi). De finnes i rosa og blå. Tretorn har flere modeller, men jeg har ikke sett den andre som også ble testet noe sted. En annen tretorn-modell solgte de samme sted som testvinneren, og den gikk fra str 20 eller noe sånt. Fantes i rød og blå tror jeg. Barnas hus selger de her i distriktet ihvertfall:)
stinky-monkey Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Jeg kjøpte noen kjempe søte Tretorn Mummistøvler til dattra mi på Coop Obs butikk. 200 kr tror jeg. De hadde mange forskjellige størrelser, med forskjellig mønstre på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå