Brillemamma Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg fikk bl rundt uke 12 forrige sv skap. Jobbet da 50%frem til uke 25, og ble 100% sykemeldt frem til fødsel. Nå er jeg gravid igjen, 11mnd siden sist fødsel. Kommer jeg til å få bl igjen, eller er det ikke sikkert man får det selv om man hadde det i 1. sv skap? Har sååå lyst til å være frisk og rask dette sv.skapet..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 I forrige svangerskap fikk jeg BL i 3. trimester, og hadde litt smerter i etterkant av fødselen i noen uker (ikke smerter hver dag da...sleit forresten med smerter i halebeinet og skambeinet). Så blei jeg gravid bare 2,5 mnd etter fødsel, og merka BL nå i uke 8. Trodde det bare kom til å blir værre og værre, men det blei det ikke. Blei noen morgener med ekstreme smerter i 2. trimester, men så fant jeg en kjempebra sovestilling, og merker nesten ingenting i skambeinet lenger. Må legge til at jeg ikke går særlig masse, og løfter ikke på så mye, men løfter snulla da.
Brillemamma Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Dytter litt.. Andre med erfaringer?...
Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 I følge bekkenløsninsforbundet er det over 80% sjanse for å få samme eller verre plager i neste svangerskap dersom man hadde store gangproblemer i forrige. Det viktigste er at du er helt god når du blir gravid igjen på ny, da har du de beste oddsene. Har du fortsatt plager i bekkenet når du blir gravid på ny vil du har veldig stor sjanse for at problemene kommer både tidligere og verre.
Brillemamma Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Hmm...ikke akkuratt oppløftende.. Men jeg var så og si helt bra igjen når jeg ble gravid..kjente det kun litt om jeg hadde gått veldig langt..
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 jeg var 100% sykemeldt pga bekkenløsning i uke 10 med første. jholdt ut lenger med andre, men da var jeg i permisjon først og det var sommerferie nen uker etterpå... jobbet vel ful i 2 uker da, og så var jeg 50% sykemeldt til det var igjen ca. 3 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå