Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Kommunen agn. dammen som naboen har laget...den MÅ sikres i følge kommunen og de skal på befaring dit i dag... Jeg føler meg litt stygg som ringte men det er jo sikkerheten til barna som er viktigst...
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Pøh, he had it coming! Hadde gjort akkurat det samme selv:-)
___ Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Hadde det ikke vært en idee å ta det opp med naboen først? Det er klart dammen skal sikkres. men det går jo ann å snakke sammen før man går til myndighetene med saken. Er ikke sikkert de viste at det var påbudt bed sikkring en gang.
♥maxen min♥ Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Neida, ikke tenkt på det! Tenk heller at da er den i alle fall sikret, el vil bli, på en skikkelig måte, og det er jo i bunn og grunn det eneste som teller!
Gjest Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Syntes man kan være såpass grei å ta en prat med de først. Hadde ikke vært sælig imponert over noen som ikke kunne ha pratet med meg først.
Anne-B. Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Håper du har snakka med dem først da. Har ikke fulgt saken, om det nå har vært en "sak" mellom dere da.
børdi Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Hadde nå snakket med naboen først jeg da.......
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 jeg hadde også snakket med naboen først, om jeg i det hele tatt hadde giddet og engasjert meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå