Gå til innhold

Ble drukket ut i helga! :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på jobb og ante fred og ingen fare når plutselig forloveren min + 2 venner til og mamma troppet opp! De gikk likt kledd, sorte topper, rosa skjerf og jeans... Skjønte jo med en gang at NÅ skullle det skje!

Fikk en kaffeogbayleis, sjefen ønsket meg lykke til og så gikk vi..

Først hjem till ei venninne, der fikk jeg antrekket mitt :P

Prinsessekjole! Rosa og fin, med hatt og veske. Var vel ett nr for liten for meg, men fikk den da på.

En shot og to kaffebayleis senere ble jeg hentet i veteranbil...

Ble kjørt til ett spa, hvor jeg fikk ansiktsbehandling! Dyprens, massasje, maske og etter på sminke. Utrolig deilig!

Hadde med meg en flaske sprudlevin, og den skulle være tom til jeg kom tilbake :P Klarte det da..

Vel tilbake hos venninna mi satt de andre og ventet på meg!! Var såååå gøy å se hvem som hadde hatt sjans til å komme. Vi spiste lunsj der før ferden gikk videre....

Ble hentet av min kjære onkel og min kjære tante! Hehe.... de syns så klart jeg var såååå fin!

Kjørte til mamma, og der var det satt opp ett digert partytelt, og dekket til langbord. Tema: prinsesse!

Der vanket det pakkelek, mye godt drikke, mat , taler, OG så hadde de hyret en fotograf! Jeg ble fotografert i hytt og gevær! Gleder meg til å se de bildene...

Litt utpå kvelden kom det en venn som skulle spille og synge for oss.. Utrolig flott! Jeg gråt som en baby når han spilte en spesiell sang for meg og min samboer... Hehe. Gråt når min forlover leste brevet fra han også.... Ble i grunn lett rørt den kvelden.

Vel forsynte gikk turen til byen, hvor vi danset og koste oss og hadde det kjempe gøy! Ble til slutt veeeeldig klar for å reise hjem og min kjære samboer som hadde kommet dit da tok meg med hjem.

En aller tiders flott dag, med mange gode minner :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hørtes ut som en kjempe fin kved!!!=)

gleder meg til det er min tur.

kortid gifter du deg?

22september e vår dag, så d nærmer seg i takt med nervene..hehe

Skrevet

Så fint utdrekkingslag du har hatt da :)

vet ikke om det blir noe utdrekkingslag på meg er ikke særlig lysten til det akkurat...men vi får se hva forlovern min sier....

Skrevet

Vi gifter oss 8. september, så her nærmer det seg veldig!

Hadde gitt min forlover streng beskjed: vil ikke ha noe utdritning!

Og det fikk jeg ikke heller. Rett og slett en utrolig flott dag :-)

Syns du burde ha ett M@sander. Er jo bare å stille noen krav... :-)

Skrevet

hei Hjertefamilien

jeg får høre med forlovern min hva hun sier....jeg vil iallefall ikke ha noe vanlig utdrekkingslag ! jeg har ikke lyst å drikke alkohol i det hele tatt, men kan ha det morro forde :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...