*Jente06*gutt08* Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Fikk den komentaren på lørdag av onkelen min.... JEG SER DU KOSER DEG JA.... mens han studerte meg fra topp til tå... Jeg er 162 cm og veier 57-58 kg, føler meg helt ok, men når jeg fikk den komentaren fikk jeg veldig lyst til å slanke meg! Min svigermor så meg i samme antrekket (en tunika)og lurte på om han kanskje mente at jeg var gravid igjen.... Jeg vet ikke, men jeg lurer på hvorfor ikke folk kan holde de jævla komentarene for seg selv!!! Huff...måtte bare få ut litt....sorry
Herlige barn har jeg fått Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Men kjære deg, du høres da ganske så normalvektig ut etter min mening. Drit i de folkene, kanskje de er missunnelige på deg?
*Jente06*gutt08* Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Ja jeg bør vel drite i de, men jeg blir så frustrert og sint at folk må komme med slike komentarer...!!!! Noen mensker tenker ser rett og slett ikke om....
Odine! Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Du kan umulig være overvektig, og onkelen din er ganske frekk. Men kanskje han ikke følger med på moten, og tror at tunika=gravid?
♥maxen min♥ Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Teite folk!! Ikke bry deg om de! Høres ut som du er veldig normal, og at du trives så ikke tenk på det!!
♥maxen min♥ Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Har ikke ett el annet du kan si til onklen din neste gang du ser han da? Om han har lite hår på hodet så kan du jo nevne at det begynner å bli glissent der oppe, at du kan speile deg i hodet hans, el at han kanskje bare budre ta av resten siden så mye mangler!!!!
Mrs. Bouquet Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Slanke deg, nei! Men du kunne gitt onkelen din en på trynet.
fox`y Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 du trenger absulutt ikke slanke deg næi... hadde blitt drit forbanna jeg vist onkeln min hadde sagt noe sånnt...
Mille** Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Noen greier ikke dy seg, sånn er det bare, tror de mangler en sperre som andre, normale folk har. Min svigermor kom med en kommentar når jeg var nygravert og hadde gått opp 2 kilo, jeg var da 168 cm og veide 61 kilo. "Har du lagt på deg, den skjorta sitter jo som et pølseskinn på deg!!" Ja, jeg har blitt feit sier jeg spøkefullt, hvorpå hun svarer "ja, jeg ser jo det!" I fullt alvor! Det er bare en av maaaaaange kommentarer jeg har fått av det mennesket. Tror hun syns jeg er både stygg og feit, men har slutta å bry meg, vet jeg ser helt normal ut. Drit i det teite onkelen din du! )
-Hengebuksvinet- Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Men enkelte folk har en oppfatning av at det å være skraptynn er finere enn andre fasonger ;-( Mine foreldre er også av den typen som er veldig opphengte i at folk skal være tynne, men har til sin store fortvilelse fått 2 robuste døtre (etter at barnebarna kom). De har kommet med litt forskjellige kommentarer etterhvert, spes moren min, men en tok kaka. "Jeg ser jo at du ikke har det bra, for da hadde du ikke sett sånn ut". (Da var jeg 168 og 65 kilo).
-Hengebuksvinet- Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 Og jeg har vel ikke akkurat blitt mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå