Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Her skal det settes opp masse skulpturer langs E6 til MANGE millioner??!! Hallo! Er det ikke bedre at folk faktisk følger med i trafikken?? Og heller bruke pengene på mer NYTTIGE ting?? http://www.f-b.no/article/20070813/NYHET/708130016/1002
Dotten Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Men det er jo sååååå viktig med kunst.... Not. Synes det er sløseri med penger. Ofte er det stygge ting som ser ut som skrap eller laget av et barn (ikke stygt når barn lager det da, da er det bare barnlig og søtt)....... Huff. Hva med å sikre veiene i steden for og skape distraksjon? Nei enig med deg Fantasiløs.....!
Circe Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Så bra! Dah.. Likte spes den til 21 mill. Skal sponses av fredrikstad ogsarpsborg kommune samt Østfold fylkeskommune. Nice.... Tror jeg kunne funnet noen veier i fredrikstad og sarp som virkelig trenger å asfalteres. Hadde vært lurere å bruke 21 mill til det.
Circe Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Og forresten.. de oransje greiene på den fjellveggen. Helt utrolig at de kan kalle det kunst. Glorete, stygt og heeeeelt uten mening
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Haha kunne ikke vært mer enig!! Forstår meg virkelig ikke på sånn "kunst"!
Odine! Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Om dette er et bra tiltak, vet jeg ikke. Men kunst er viktig. Tenk hvis ingen tegnet, malte eller fotograferte, laget teaterforestillinger og film. Så kjedelig det hadde vært, grått og trist. Alt var bare funksjonelt og praktisk, men ikke pent. Da hadde vi vært fattigere inni oss. Det er ikke all kunst jeg liker, men noe "stygg kunst" kan være kul å se på. Picasso, for å ta et eksempel, men også nyere "skrap".
Circe Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 utdrag; En lysende, 25 meter høy mast. Samarbeidsprosjekt mellom flere konsulenter og Statens vegvesen. Utformet av: Berg og Dyring landskapsarkitekter i Moss. Påbegynnes høsten 2007. Pris: Toppen 2,5 millioner Hva f... skal en lysende mast være godt for??? Er ikke veien opplyst da???? Og til 2,5 mill??? Nei vettu hva. Kan lage en mast til dem jeg. Sette ett stearinlys på toppen. tar bare 500.000 for det jeg....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2007 Joda, det er jeg HELT enig i! MEN langs en trafikkert vei?? Hvor man heller brude være oppmerksom på veien enn kunst rundt??
Circe Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 joa.. hadde det bare vært noe å sett på. Men de oransje greiene. Ærlig talt. Og en lysende mast på 25 m. Klarer ikke å få det til å bli kunst jeg.
Odine! Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Nei, man bør ikke ha for "rar" kunst langs veien.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 Måtte bare finne bilde av metallplatene: http://home.online.no/~hilde-r/artfore6.cfm
Mrs. Bouquet Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 Ah, Så fantastisk, vi er kommet til Las Vegas?
Circe Skrevet 13. august 2007 #13 Skrevet 13. august 2007 bra du fant bildene, riga. Vakkert, ikke sant??? Har til gode å treffe ett menneske som syns det her er verdt pengene. Norske veier er så fryktelig dårlig, og så velger de å bruke pengene på slike ting. Jeg blir så ufattelig provosert. Du skulle aldri ha lagt ut denne linken, fantasiløs. Klarer ikke å la vær å diskutere. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå