Gå til innhold

Hvorfor bruker dere ikke CB med en gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så mange her som spør om skyggestreker ol. på billig-tester og lurer på om dere er gravide. Så skrivere dere at "nå må jeg ut å kjøpe med en CB test sånn at jeg får sikkert svar".

Hvorfor tester dere ikke med CB med en gang, så slipper dere å lure???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi mange av oss har prøvd jævlig lenge og kastet bort masse penger på CB iløpet av prøvingen,og heller kjøpe dyr CB når det ser ut til å stemme på billigere varianter.

Skrevet

Men hvorfor alltid lage så mye "mas" om det?

Skrevet

Noe av hensikten med slike forum er å lufte sine tanker og følelser med andre i samme situasjon. Her er det god takhøyde og hvem har vel ikke sittet med en test å lurt på om man virkelig ser en strek og er usikker på om man helt tør stole på det? Og gått ut for å kjøpe en test til?

Jeg kjenner meg i hvert fall veldig godt igjen i det og synes ikke det er "mas". :-)

Hyggelig at vi kan dele hverandres opplevelser i jakten på en spire, det betydde mye for meg når jeg forsøkte.

Skrevet

De fleste av oss syntes slikt "mas" eller litt av moroa ved bim. Å dele tanker og impulser. Slike anonyme som deg, som ikke har glede av slikt "mas" kan vel bare hoppe over å gå inn på slike innlegg og lese om dem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...