Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Synes det er så mange her som spør om skyggestreker ol. på billig-tester og lurer på om dere er gravide. Så skrivere dere at "nå må jeg ut å kjøpe med en CB test sånn at jeg får sikkert svar". Hvorfor tester dere ikke med CB med en gang, så slipper dere å lure???
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Fordi mange av oss har prøvd jævlig lenge og kastet bort masse penger på CB iløpet av prøvingen,og heller kjøpe dyr CB når det ser ut til å stemme på billigere varianter.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Men hvorfor alltid lage så mye "mas" om det?
Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Noe av hensikten med slike forum er å lufte sine tanker og følelser med andre i samme situasjon. Her er det god takhøyde og hvem har vel ikke sittet med en test å lurt på om man virkelig ser en strek og er usikker på om man helt tør stole på det? Og gått ut for å kjøpe en test til? Jeg kjenner meg i hvert fall veldig godt igjen i det og synes ikke det er "mas". :-) Hyggelig at vi kan dele hverandres opplevelser i jakten på en spire, det betydde mye for meg når jeg forsøkte.
Modesty Blaise Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 De fleste av oss syntes slikt "mas" eller litt av moroa ved bim. Å dele tanker og impulser. Slike anonyme som deg, som ikke har glede av slikt "mas" kan vel bare hoppe over å gå inn på slike innlegg og lese om dem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå