Gå til innhold

Sover alle gravide damer idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er planen deres for dagen idag?

Jeg er nå på min 11 dag over termin, har noen vonde kynnere og generellt vondt i magen.. men ikke så vondt som det skal bli.

Jeg skal ta dagen med knusende ro og slappe av, her blir vi vel snart helt innesperret av utraste veier og flom så.. hehe.

Ha en flott dag damer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morn!

Her skal det bare slappes av i dag :) Vesla har fri fra barnehagen i dag, så vi skal kose oss. Hadde håpt det i allefall skulle bli opplett i dag, men det øøøøøøøøser ned! blæææ

Uff, kjære deg, hååååper du få MASSE vondt snart!! :P

Skrevet

Nei,ikke sova nå :o)

Hehe

Planen min var å sende mest mulig fødestøv over til deg egentlig hehe

Skrevet

hehe så koselig:) Håper det fungerer da.

Skrevet

Er våken jeg....og her blir det bare å kose seg hjemme med barna...kanskje ta en tur på biblioteket med dem.

Er ikke gravid lenger jeg da, siden jenta vår ville ut før tiden...hadde termin 4 sep. men storkoser oss hjemme nå.

Sender over restene av fødestøvet mitt og håper det hjelper ;o)

Skrevet

er våken jeg og! løper rundt med min egen lille "bebi" her. nyyydelig valpen min *sukk*

nå må han komme snart! luring

Skrevet

Her er det masse som skjer, men vet ikke om jeg orker å henge med i svingen...

Får besøk av en venninde som jeg skulle ha vært på tur med i helgen. Desverre ramlet jo jeg i trappen, så det ble ikke noe kjøring på meg. Nå kommer hun på besøk for å fortelle og vise film fra kurset jeg skulle ha vært på sammen med henne.

Senere på dagen dukker Doffen (til Doffine) opp. Vi skal være barnevakt for han en ukes tid. De har vært masse barnevakt for vår Cleo, så det er bare koselig å kunne stille opp tilbake.

Så er det hundekurs på kvelden - først valpekurs med Cleo og så videregåendekurs med Pia. Så jeg håper været letter littegrann mot kvelden, for hundene mine - særlig Pia - liker ikke regn.

Så før ting tar helt av her, skal jeg gå ned i stua og spise litt, slappe av og se litt på tv.

Skrevet

Åh er det dere som er så heldige å være hundepassere imens visse personer rømmer dette regnfulle landet og setter kursen til varme strøk. Min sønn synes Doffen er såååååå fin vovov... sett flere bilder.. hihi.

Kos deg i det flotte været:)

Skrevet

Ikke noe soving her nei, har brukt lang tid på å få respons fra lillebror i magen siden tidlig i morges. Han bruker vanligvis å være i full vigør på den tiden, men fant ut han skulle erte sin mor litt i dag. Etter å ha drukket saft til kvalmen nesten tok meg fikk jeg en slapp dult. Men nå har han våkna skikkelig da.

Ellers må jeg si jeg beundrer din tålmodighet Duracellgirl, og ikke minst ditt gode humør.

Tenkte kanskje jeg skulle bruke dagen på å lage noe å ha i frysa til barselbesøkene starter og ikke minst lage opp litt brød.

Skrevet

Hehe.... jeg har fått så utrolig god oppfølging av overlegen på sykehuset her. (hadde en traumatisk fødsel sist og hatt sterke angst problemer i ettertid)

Jeg har vært i flere samtal på sykehuset, og senest igår... da fikk jeg snakke med overlegen (en av landets best fødselsleger) og jeg har fått svært betryggende ord fra han. Derfor er jeg 110% sikker på at alt går bra denne gangen...og han setter meg igang på onsdag om ingenting har skjedd ennå... Så er ikke utålmodig, bare sliten.

Åh kanskje jeg skal få med meg storebror på en runde baking idag... ja.. han elsker å hjelpe til:)

Skrevet

Hehe, ja skulle gjerne satt nesa nedover selv en gang til denne sommeren.. men nå synes min mann jeg har reist nok - hihi...

Prøvde å hinte om å reise til Amsterdam til helgen... jeg som ikke får kjøre bil ned til byen alene engang etter fallet i trappen. Noen er blitt litt vel overbeskyttende.

Doffen og Cleo er samme rase, så det blir nok bra liv i huset med tre hunder i en uke...

Skrevet

hehe skjønner mannen din også da.. man skal gå i trapper ikke ramle.. hehe.

Åh er deres hund samme rase.... tror nok sønnen min ville vært missunnlig på dere om han skjønte noe.. hehe.

Nå skal vi bake:)

Skrevet

God morgen (eh - lunch snart kanskje)

I dag skal jeg til legen og har 2 uker igjen til termin

- føler for å ta min velfortjente plass forrerst i køen og syns jeg hører ordene "du rykke stadig fremover i køen" - men det er nok innbilning dessverre

ender nok som deg jeg - gooodt på "overtid"

Kjenner etter tegn dagen lang og syns nå at jeg har litt murring i ryggen og at det presser og sånn - men kanskje bare fordi jeg legger masse godvilje til :(

Men halsbrann er borte da - så da har jeg kanskje sunket litt? Håpe håpe

Senere i dag skal jeg - trur jeg - til tusenfryd og sitte på kafe med en venninne.. hun er der med 4 store barn. Det blir kos - lenge siden jeg har sett henne

jøsses så meddelsom tenker du kanskje? Ja det tenker jeg også og avslutter med det

Håper du ryker inn på sykehuset i dag da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...