Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Som skrevet i et annet innlegg her, så hadde jeg IKM på lørdag. PLeier å¨ha regelmessige sykluser på 28 dager.. Hadde en SA i mai, og har hatt en mens etter det.. Skulle altså hatt igjen nå på lørdag hvis jeg fortsatt har 28 dager syklus.. Tok en CB test i går kveld, den var neg. i dag tidlig, også neg.. Regner derfro med at tanta kommer etterhvert, men ønsker jo VELDIG at hun ikek sakl gjøre det.. HVordan er deres erfaringer med CB tester? Har ikek brukt de vanlige derfra før... *håpe håpe håpe*
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Det sies vel at CB-testene trenger litt mer hcg for å slå ut positivt enn de billige testene. Så lykke til
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Skulle så ønske at det stemte!! Desverre ser det ut som om tanta kommer nå ( Å!!!! Blir gal av den ikke sitter!!! Jeg som håpet det skulle gå like bra som med 1....Men nei.. Nå er det 1/2 år siden vi begynte å prøve.. BLÆ!!! (vet at det ikke er lenge i forhold til mange andre men...) Har fått time hos legen min etter ferien, så da får vi kanskje sjekket at alt er ok! Takk for optimistisk svar i alle fall ! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå