MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 40 dgr igjen! åh som jeg gleder meg nå! begynner endelig å se en ende på svangerskapet, men det er allikevel så fjernt!! Ha en fin dag jenter!!! =)
Miss L å di Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Gratulerer!!! Det føles dritbra å ha såpass kort tid igjen c",)
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 javisst gjør det det!!!! prøver å ha sånne "milepæler" å telle ned til, vet ikke om det korter ned ventetiden eller rett og slett gjør den lengre, men.... hehe =P
Miss L å di Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 En ting du kan gjøre.. Finn ca 5 ting du har lysst til å gjøre før fødselen... f.eks. gå til frisøren, gå til fotpleier osv... sånne luksusting som man kan glede seg til. Gjør en ting hver uke, og gå i en uke å gled deg til neste ting du skal. Da går tiden så mye fortere!!!
pandabjørn Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Gratulerer som høygravid.....er en stund til jeg kan si det samme
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Gratulerer så mye til deg og meg!!!:-) Må selv innrømme at jeg ikke merker noen forskjell de 8 timene og 7 minuttene jeg har vært høygravid!
SokkeLaila Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Hurra for alle 3! ..eller alle 6 hvis jeg skal telle helt riktig! *sjekker ut det nye nicket mitt med det samme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå