Miss L å di Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Hvordan skal den kjennes ut når det begynner å nærme seg?? Sisst gang jeg var oppi å pilla litt på den var vel i uke 4 eller noe sånt, og da var den helt knallhard og stakk litt bakover. Skal den bli mykere frem mot fødsel eller skjer det rett før du føder pga riene?? å JA, jeg vet at jeg bare kan fomle litt oppi der å finne ut hvordan den kjennes ut, men det gidder jeg ikke, for viss den viser seg å være helt myk eller noe så kommer jeg til å få helt noia fordi jeg ikke vet hvorfor... hehe... Noen som vet?
mammat2goll Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 vet ikke helt hvordan det kjennes ut, men jeg kan faktisk kjenne hodet til babyen...skal til lege i dag å få sjekket om jeg begynner å bli moden. Har hatt så utrolig mye kynnere i det siste.
Miss L å di Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 OOOOI!!!!!!! Det må jeg kjenne etter senere!!!!! Det hadde vært utrolig kult!! Hvor langt er du på vei forresten??
Miss L å di Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 forresten, viss det er noen andre som vet noe om den tappen, så kan dere godt si fra...
Miss L å di Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Fant ikke noe livmortapp jeg... Nådde ikke opp :-( Hvordan kan det ha seg? Kjenner jo babyen bevege på seg helt nedi der.... Skulle jo tro den lå ganske langt nede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå