Gå til innhold

Hei:) Vet ikke helt om det passer inn her men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iallefall..Jeg og sambo hadde planer om og bli prøvere så smått nå i august/september/oktober...Men det som er nå...Planene er utsatt...Iallefall fra min sin side! En veldi god veninde mista gutten sin i går..12.08..Under fødsel...Så det jeg lurer på...Er det noen som har vært borti samme situasjon..*Å hvor lenge ventet dere med å prøve etter noe sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke vaert i samme situasjon, nei. Men hadde alikvel ikke utsatt egen proeving.

Jeg tviler strekt paa at din venninne oensker at du skal sette ditt liv paa hold .

Hvis dere begynner aa proeve i oktober saa er jo det enda none mnd til. Ikke alle klaffer det for med en gang og dere trenger jo ikke si noe foer det er gaatt noen mnd.

Ellers saa er det sider her for de som har mistet, bare kikk paa hoeyre side her saa kan du legge ut innlegget ditt der.

Er dessverre flere her inne som har opplevd det du naa forteller og som kan raade deg videre.

Noen av dem har ogsaa minnesder for deres smaa med en del raad om hvordan forholde seg paa. Anbefaler disse.

Lykke til og store klem til baade deg og din venninne.

Skrevet

Hei! det var veldig trist å høre!

kommer jo litt ann på hvor nær veninne det er.. men jeg tror jeg kanskje hadde drøya den litt. for veninna sin skyld.. til hun var over den værste sorgen.. Kan ikke tenke meg hva jeg hadde følt hvis jeg hadde mista og så kom vennina mi rett etterpå og sa hun skulle ha!

Skrevet

Er en veldi go veninde...Bestevenner..Så er i en veldig lei situasjon :S

• 3 uker senere...
Skrevet

Ville bare si at jeg ble veldig glad på et vennepars vegne da de fortalte at de var gravide, dette var rett etter vi mistet jenta vå nå i august. Men jeg ville lagt det litt på is siden du ikke allerede er gravid, men hun synes sikkert det er stas om du blir gravid snart selv om hun har mistet. Bare hver flink til å respektere hennes følelser og reaksjoner i den tunge tiden hun har foran seg. Vil også si at jeg feller noen tårer på hennes vegne her og føler så med henne i sorgen over tapet av sitt vakre lille gull. Hilse henne masse fra en englemamma og gi henne en varm klem fra meg, vet så altfor godt hva hun går gjennom og ingen skulle måtte oppleve smerten det innebærer å miste et barn. Støtt henne masse og se bilder av den lille sammen med henne om du orker, gi masse klemmer og bare vær der for henne. Ingen lett oppgave å være pårørende heller, men er en viktig oppgave. Lykke til dere begge og sender dere en masse varme tanker og klemmer.

Skrevet

hei:)

veldig trist å høre om bestevenninda di!

synst du skal stille opp for henne og støtte henne, men la være å snakke om baby ting sammen med henne for en stund nå, så sant hun ikke ønsker det selv da. men synst ikke du skal utsette din baby-prøving. ingen lett situasjon for henne nå, men jeg er sikker på at om at når du blir gravid vil hun bli glad på dine vegne

du skal prøve å bli gravid når du selv føler for det. er jo ikke altid det klaffer på 1 førsøk helder.

ta vare på venninden din nå, selv om du fortsetter ditt liv på din måte:)

lykke til begge to:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...