Gå til innhold

hvem er her fortsatt?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere enn meg som er oppe sent på søndagskvelden? ingen som har planer for morgendagen?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er her, men har masse planer for morgendagen og skal opp tidlig...

Skrevet

hehe, hva gjør du her fortsatt da?:)

Skrevet

søndagskveld og søndagskveld.. det er vel litt nærmere mandags morgen her nå ;-)

Men ja, er oppe hehe..

Skrevet

sant det ;) er fortsatt i søndagsmodus jeg.. ikke mandag helt enda for min del! du gjør oppe så sent da?

Skrevet

Jeg er liksom bare ikke noe flink til å legge meg:p

Enn du?

Skrevet

Lakenskrekk. Trivs best ved skjermen inatt, jeg.

*gjeeeespe* :)

Skrevet

haha, samme her.. ;) drøyer det så lenge som mulig. har selskap fra sambo da, han sitter og spiller wee. skal heldigvis ikke noen verdens ting i morgen :D bare slappe av.. digg!

Skrevet

Herren i dette huset ga etter for Jon Blund for to timer siden...hihi

Skrevet

min er besatt på et zelda-spill .. sto og spilte bowling på wee i sta vi ;) det er gøy.. men blir utrolig sliten i armen da + mye bruk av armen til dib-bruk i dag!

Skrevet

Her er gubben på jobb, og jeg er litt lei av min nyvunnede status som jobbenke, kanskje derfor jeg er søvnløs:p Jooo, også jobbet jeg i gårnatt da, så døgnrytmen er litt off...

Men vurderer senga nå, er liksom litt stille her for min smak, og jeg er lei alt pisset på småtroll:p

Skrevet

hehe, øya mine detter sammen nå .. så nå blir det køya neste! skal tvinge med meg gubben til sengs og ;) god natta! sov godt når den tid kommer ..

Skrevet

Er her jeg...men tror jeg skal lalle no ja:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...