Gå til innhold

*Belle*

Gjest Mamma til to barn

Anbefalte innlegg

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Heihei!

Skal du føde på riksen? Vet du noe om åssen det er med omvisning og sånt der før fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skal føde på Riksen. Termin 27. okt. Har akkurat ringt og bestillt meg tid for omvisning. Fikk info om det i brevet som bekreftet fødeplass.

De har tilbud om omvisning hver tirsag og torsdag kl 12.30-.13.30, men man må ringe for å bestille tid. Ring 23 08 26 16 på hverdager. Jeg skal 4. september. Blir kjempespennende! Ser du har barn fra før, hvilket sykehus fødte du på da? Noen erfaringer fra Rikshospitalet?

Skrevet

Tusen takk for info!:-) Må bestille snarest mulig egentlig.

Fødte i Skien sist gang, så har ingen erfaring med Riksen...håper de er like bra der som i Skien da.

Skrevet

Det jeg har hørt om Riksen har vært bare positivt så det blir sikkert bra :o)

Lurer på om 4.sept faktisk var første omvisnig de hadde. Siden du har termin i september, så er det sikkert lurt å ringe så fort som mulig. Hvis det er fullt så får du si fra. Da kan du kanskje bytte med min plass og så kan jeg få en senere en :o) Har ikke termin før helt i slutten av oktober.

Lykke til med omvisnig og fødsel!

Skrevet

Oi...det tidligste de hadde var 13. sept,- 9 dager før termin. Sist gang fødte jeg 8 dager før termin...bytter gjerne,- Riksen sa at det gikk an!:P

Grunnen til at det var så fullt var jo at de ikke hadde omvisning nå i sommer...veldig rart mtp at de har nesten 2000 fødende pr år!

Skrevet

Du kan få min plass. Har funnet ut at sambo er i Stockhom den 4.sept, så må bytte uansett. Men da må jeg vel sørge for å oppgi ditt navn når jeg ringer. Du kan jo sende meg en mail hvis du vil :o) Eller hva heter det, PM? Når man sender til personlig postkasse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...