Gjest Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 naaaah... potetene er ikke helt egna til frysing. Potene blir søte (carbohydrates can change to sugar when frozen) of course, du KAN hvis du VIL...
Monajenten Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Nei hvis det ikke blir godt, gidder jeg ikke;) Jeg liker nemlig ikke potetsalat, men den fra Delikat som heter Potetsalat GRILL, den ELSKER jeg:-D Men det er sesongvare:-/
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Prøv med en boks og test før du hamstrer for vinteren, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå