SOL*SOL Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Nå skal jeg snart på lang flytur, fra Hawaii til Norge alene med to småfolk, ei på tre og en på eitt år. Det kommer til å bli lange 35 timer det. Heldigvis har jeg mye erfaring med å reise, men bare med eit barn. Er det noe ekstra jeg burde ta med meg på flyet? Noe som kan gjøre det litt enklere? Jeg har allerede pakket ned nye leker, dvd spiller, klœr og bleier. Det jeg er mest nervøs for er å komme seg til flyet og inn til setet med en dobbel vogn, eit bilsete, to barn, bleiebagen og sekkene til barna med lekene deres. Det kommer jo til å bli eit styr uten like. Jeg skal skifte fly i Phoenix, Boston, Amsterdam til Bergen. Gu så jeg kvier meg. Kryss fingrene jenter. Hører dere eit brøl fra flesland så er det bare jeg som har klikket.
SOL*SOL Skrevet 13. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2007 Ingen med noen gode kommentarer til meg i dag???
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 hvorfor sender du ikke vogna og setet med bagasjen? du må vel det? ville tatt med noen puslespill og bøker. Noen nye kanskje som ungene ikke har sett før, og som kanskje fenger begge 2.
SOL*SOL Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 Hvis jeg hadde sendt vogna med bagasjen så hadde jeg ikke fått med meg alt, og setet må jeg ha siden tre åringen min vil ikke sitte i ro ellers. Jeg har jo også eitt åringen min som jeg skal holde under kontroll. I tillegg så har jeg dårlig rygg, så jeg kan ikke bœre eller ha eittåringen i slynge/sekk og han kan ikke gå så langt før han blir trøtt. Vogna kan trilles til flyinngangen der flypersonellet tar vogna ned i bagasjen. Jeg har kjøpt nye leker til begge to. En babydukke som snakker til treåringen og bøker, tegneblokker som skal holde dem opptatt. Huff, jeg kvier meg, men nå har jeg i allefall bestemt meg for å stoppe i Boston for å besøke bestemor og bestefar før vi drar videre. Heldigvis, jeg tror turen helt fra Honolulu til Bergen hadde blitt litt for mye for både meg og barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå