sebbe Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Når reier dere opp senga til babyen? Er det mannen som gjør det mens du er på sykehuset. Eller gjør du det før du reiser?
Sissy-mams Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Hei, og velkommen hit :-). Senga ble montert for 1 uke siden. Jeg legger nok fram sengetøyet nyvasket i god tid, og tar det på når de første riene melder seg tenker jeg. Så får vi se om jeg rekker det denne gangen og.
Sissy-mams Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 OOps... så ikke at du svarte til hun som kom inn på 3. tri... Jeg har vært på ferie noen uker eh, eh....
sebbe Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 Da tenker jeg at jeg gjør det før jeg reiser, nærmer seg termin. SIst fødte jeg før termin 13 dager, så da gjorde jeg det da jeg kom hjem. !5 august er termin, men kan jo selvfølgelig gå over tiden......
Gjest Ut på tur Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Så sent som mulig, Blir så utrolig fort støvete. Kanskje når vi kommer hjem. Tar jo ikke så lang tid. Men sengen henger på plass i taket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå