Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At noe så latterlig enkelt kan være så komplisert og vanskelig å gjennomføre.

Jeg vet godt hva jeg vil.

Jeg vet godt hva jeg må gjøre.

Men går på ræven gang på gang.

Forbanna bedritne psyke. Faen ta alle jævlige minner og livaktige mareritt. Faen ta ham.

Hva slags sjuk jævel er det som får noe ut av å prøve å ligge med sin egen datter?!! Hva mangler i skallen på et sånt menneske?

Eller...glem skallen; hva mangler i HJERTET på noen som gjør sånt?

Jeg er snart 29. Det første overgrepet er snart 20 år bak meg. Men kroppen min bor midt i den motbydelige følelsen ennå.

Stanken av skyldfølelse for noe jeg aldri klarte å forhindre.

Knivbladene i ryggen og skuldrene, som bærer på ting jeg aldri skulle ha fått kastet på meg.

Og den evinnelige kvalmen.

Et sted. Et ord. Et tonefall. En stemning. Hva f@£n som helst - det kan sette igang et ras av minner.

Og jeg er SÅ lei av å skjule det. Late som om jeg er uberørt av hele greia. Late som om jeg virkelig tror på at det ikke var min skyld.

For det er det syke her; jeg TROR det var min skyld. Jeg er smart og oppegående og har selvinnsikt an masse, men tror FORTSATT at det var min skyld. Innerst inne tror jeg det.

Han gjorde noe forjævlig mot meg - men jeg var jo der. I veien. Og utviklet meg tidlig. Det kan ikke ha vært så viktig, siden mamma aldri forhindret det?

Tanker som jeg selvsagt VET er irrasjonelle og ubrukelige. Men det hjelper ikke ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke lagt meg. For mange gamle spøkelser i krokene - føler meg ikke trygg i søvne før morgenen kommer.

Å fuck it. SKAL ha denne dritten unna!

Skrevet

Uff, kan ikke si at jeg vet hvordan du har det - men har vært igjennom noe lignende. Seksuelt misbrukt av eksen min igjennom to år + en voldtekt. Så forstår deg litt. Sliter fortsatt selv, mens skal til legen til uka og få ordna på det :) Håper ting ordner seg for deg etterhvert og! Utrolig synd at en av de som står deg nærmest svikter sånn. Incest er vel noe av det vondeste jeg leser om. :(

Skrevet

Har lest flere av innleggene dine om dette tidligere også Heksa...

Og du skriver utrolig godt, det er jo ikke ukens letteste ting å bare rable ned noen ord om.

Håper skriveriene letter hjertet noe:)

Skrevet

Mild; det var vondt å høre! Men du er kjempeflink som tar tak i det, det skal du være stolt av :)

Ting ordner seg mer for hvert år, så lenge jeg jobber med det. Det er allerede MYE bedre idag enn for 2-3 år siden, så alt er ikke helsvart. Men iblant renner det over.

*hekseklem*

Skrevet

tillab; takk :)

det er liksom ekstra-terapien min...hehe. Hjelper meg veldig. Og nå har jeg skrevet såpass at de som ikke orker lese sånne triste greier har lært å ikke gå inn på hekseinnlegg hihihi

Skrevet

Hehe, jeg har ikke lært ennå jeg, men så liker jeg å lese ting som er godt skrevet. Og gjerne ting som berører meg litt, ikke bare er en del av den samme grå massen.

Hvor mange pentaer er det forresten?

Skrevet

*blir så barnslig glad når folk fatter nicket mitt* hihi

To - en på 9 år og en på 7 mnd :)

Skrevet

Hehe, det er da ikke vanskelig å fatte, men kanskje man må være litt intressert... Hmmm...

Jente den eldste har jeg skjønt, er lille også jente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...