Giftmamma med2jenter Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 har lyst til å studere litt igjen.. men lurer litt på åssen det funker over nettet??
Dolpins:) Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Jeg har prøv det,men måtte slutte pga tankene på min sønn ble for stor... Men jeg syns det gikk greit.... Men fikk desverre ikke fullført:(
Monajenten Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Jeg har ikke prøvd, men jeg tror man må ha mye selvdisiplin, i tillegg til å studere noe man _virkelig_ er interessert i! Ellers er det nok veldig lett å ikke gidde. Tror også det er lurt å studere et annet sted enn hjemme (f.eks. bibliotek) om man har muligheten, for hjemme er det så lett å begynne med andre ting.
Giftmamma med2jenter Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 uff...ja forstod du har det litt tøft for tiden ut i fra hva annet jeg har lest her inne nå.. Lykke til videre klemmer fra
Giftmamma med2jenter Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 ja, er nettopp det med den selvdisiplinen jeg er litt bekymret for..hehe!! så har vi datan i stua, er det ikke så lett å få fred i heimen heller:) skulle nok hatt meg et eget kontor ja )
Dolpins:) Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Ja,har det..Men jeg kan ikke legge meg ned og forsvinne...Har 2 barn til som trenger meg:) Men tøfft etter dem har lagt seg....Og tenke hvor er den 3??? Men nok om det... Nki....Anbefaler det..... Jeg syns de hadde tilrettelagt alt kjempe bra... Du kunne jo tatt kontakt med dem selv og hørt...Det gjorde jeg:)
mamma til brumm&snorkfrøken:-) Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Hei Jeg holder på med Regnskapsskolen der nå, det er ikke lett- men det går da på ett vis. Her går det etter skippertaksmetoden, hiver ut gubbe og unger med jevne mellomrom så jeg får tid til å lese og levere oppgaver i fred. Vanskelig å lese på kvelden synest jeg, da er jeg sliten etter jobb og unger på dagen- så det klarer jeg ikke, men vet det er mange som klarer det også. Spørst hvor mye disiplin du har:-) Helt grei måte å studere på, om enn litt ensomt til tider....
Giftmamma med2jenter Skrevet 13. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2007 men kan man velge over hvor lang tid man vil ta studiet eller åssen er det?? har bestilt studiekatalog derfra nå, og håper på litt mer info!!
* 5 om dagen * Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 jeg tar også regnskapsskolen. Det som er like viktig som selvdisiplin,er at du har med deg resten av familien på det, og at de er inneforstått med at du trenger den tiden feks 3 timer hver dag, uten avbrytelser...hvs ikke er det nesten umulig. Det står i katalogen, hvor lenge det er beregnet med tid på hver studie.
Giftmamma med2jenter Skrevet 13. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2007 oki.. takk for svar.. gleder meg til å få katalogen, så jeg får sjekket ut litt..
Gjest Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 må man ha studiekompetanse for å gjøre dette ?
Giftmamma med2jenter Skrevet 13. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. august 2007 det vet jeg ikke.. ikker sikkert du trenger det for alt sammen der inne.. jeg har studiekomp, så jeg har ikke tenkt så mye på den tanken.. kanksje noen andre som vet??
* 5 om dagen * Skrevet 13. august 2007 #14 Skrevet 13. august 2007 nei, ike på alle, men noen. det står i katalogen hvis en må ha det..
Gjest Skrevet 13. august 2007 #15 Skrevet 13. august 2007 Jeg studerer over nki er veldig fornøyd med opplegget altså.. Akkurat nå har jeg litt dårlig selvdisiplin da, fordi jeg sliter litt med et kjøkken jeg skal tegne hehe,, men bortsett fra det så er det utrolig morro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå