Gå til innhold

Lillegull/Hønemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver her, er vel best å være anonym denne gangen. Har lest historiene til både L og H (se overskrift), ble veldig rørt av historein om Mikael,som de fleste andre her. Men Hønemor, innsamling osv, jeg tenker: hun måtte abortere pga baby var syk, i 21uke om jeg ikke husker feil. Det er jo ikke et levedyktig barn, ville aldri blitt "reddet" av legene om fødeseln begynte av seg selv, selv om det var en normalt baby. Mange som mister på den tida, synes det blir mye rundt akkurat denne, men synes ikke de to historiene kan sammenlignes på noen måte. Mikael levde jo, foreldrene ble kjent med han. Skjønner at sorgen er stor for hønemor også, men synes det hele tar litt av nå..ville bare si det, får sikkert mye kritikk nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal ikke kritisere deg, alle har rett til å sin egen mening:)

grunnen til at jeg starta for hønemor var for at jeg følte det ble litt feil når vi samla inn til lillegull når de 2 opplevde noe vondt og var veldig åpne om det på samme tid

Skrevet

Den kunne du spart deg for HI.

Jeg har ikke bedt om noe innsamling til meg. TENK over hva du skriver. Er i en utrolig sårbar tid nå, så begynn og TENK før du skriver

Skrevet

Så hennes sorg er ikke bra nok? Er ikke lille Andreas god nok til å minnes siden hun valgte å ikke bære han frem til uke 24++??? Nei anonym, stakkars deg sier jeg bare. Du har det nok ikke godt med deg selv som henger deg opp i slike ting. Andreas var en etterlengta baby han og,. Mammaen kjente han hun og selv om det bare var inne i magen.

Skrevet

Nei, dette var virkelig et slag under beltestedet, Anonym. Fy og skam.

• 3 uker senere...
Skrevet

Beklager Hønemor, men det må du også begynne med å gjøre. HI sa ingenting om at du hadde bedt om det...

Skrevet

Jeg har full sympati for både lillegull og hønemor. det som utgjør forskjellen for meg er at lillegull alltid er saklig, fornuftig og rolig i sine innlegg, mens hønemor er mer "hysterisk". måten lillegull forteller om mikael på er mer treffende og tristere en hønemor sin. bare pga måten de forteller på. men ikke vondt ment all sympati til begge to.

Skrevet

Hvorfor må folk til stadighet henge seg opp i ting??? La de som ønsker å gjøre noe spesielt for noen som opplever slikt gjøre det.

Skjønner ikke at det etter en stund må komme slike innlegg, er det av sjalusi?

La det heller ligge enn å syte her inne er nå min mening.. Alle har vi våre sorger, noen deler dem med oss andre ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...