Gå til innhold

Verten.Hvem er egentli det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står at verten ønsker velkommen og forteller hvem toastmaster er.Men hvem er verten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss så er verten mine foreldre og svigers. er de som betaler festen som er verten.

 

Hos oss skal toastmasteren ønske velkommen på vegne av vertsakpet. altså mine og samboers foreldre.

Skrevet

Hos oss er det oss selv som er vertskapet. Vi ønsker kort velkommen, og overlater ordet til Toastmaster.

Skrevet

De som betaler for festen er verten, så i vårt tilfelle er det oss..

 

men vi har valgt å la toastmaster ønske velkommen og presentere seg sjøl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...