Gå til innhold

hvem er på overtid her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ni dager i morgen.... hvordan føler dere det, noe på gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også 9 dager på overtid i dag=( og nå mener jeg det er nok..

i går var jeg aktiv hele dagen, og rydda og vaska hus, bøyde meg mye og gikk en tur som varte i 1,5 time! i store trapper, og gjorde alt jeg kunne se å gjøre helt til jeg skulle legge meg! satte meg ikke ned engang..var ganske stiv og sliten i kroppen, men det var alt! fikk ikke en j*** kynner engang!

*snufs*

:'(

Skrevet

Jeg er 12 dager over termin og skal på sykehuset om 30 min på overtidskontroll, er veldig spent på hva de sier.. har ikke hatt noen tegn på at noe er igang, og nå er jeg LEI!

Skrevet

Jeg er 7 dager på overtid. Har satt maks 11 dager overtid som mental toleransegrense.. får se om noe skjer denne uken.. :)

Skrevet

Jeg er 11 dager over termin og er ikke så veldig lei egentlig.. bare litt sliten egentlig.

Blir satt igang på onsdag, så er ikke lenge til jeg får treffe tigergutten min uansett nå.

Skrevet

12 dager over tiden her. Skal på overtidskontroll imorgen og har tvilt på at noe skal skje før det ei god stund nå. Same, same hele tiden her. Vondtene fører ingen sted.

Blir nok ikke satt igang allerede imorgen men onsdag eller torsdag. Vi har funnet ut at kvelden før skal vi ut å spise en god middag:) Blir en spennende uke dette!

Sliten og utålmodig på å treffe gutten eller jenta inni magen nå!

Skrevet

9 dager over og super lei....proppen gikk i går og det har forsatt med blodblandet utflod i dag også, men ikke en eneste rie.... Gikk ti dager over sist, men føler dessverre at det blir lenger denne gangen. Skal på overtidskontroll på fredrikstad på fredag 17 aug.

Skrevet

jeg har kun to dager overtid. Skal på kontroll på fredag, og da skal jeg kreve ultralyd av morkaken, for jeg fikk morkakesvikt med første....

Skrevet

5 dager overtid her....Slimproppen gikk lördagsmorgen, fikk masse menssmerter og håpet at det var igang..men her sitter jeg like gravid og lei.. :(

Om ikke noe skjer innen 23.aug da skal jeg på kontroll og evt bli satt igang den 25.aug.... Ufff....lengeeeeeeeee å venteeeeee.......

Skrevet

9 dager overtid her... skal på overtidskontroll på onsdag... vært moden og klar for fødsel i et par uker nå jeg... jordmor har tøyd hele 4 ganger alt, men null tegn! idag fikk hun inn to fingre også.. så litt nærmere er man vel sikkert... har egentlig ikke vært så lei, men nå begynner det å ta på å gå å vente sånn... ugh

Skrevet

8 dager på overtid idag... Skal på overtidskontroll på Onsdag om ingenting skjer før det. Har hatt 2 netter med mye kynnere, murringer i både rygg og mage, men gir seg før det blir skikkelig vondt...

Formen er bra og babyen sparker masse, så regner med at alt er ok der inne iallefall:)

Nå har jeg sluttet å ha forhåpninger når jeg legger meg, så inatt skal jeg legge meg med tanke på at ingenting kommer til å skje:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...