Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vondt i hodet i kveld. Og et er selv om jeg har drukket mengder med vann. Har sett filmen på tv3 og klart å få i meg nesten en liter vann mellom pausene så det betyr vel at jeg ligger på nesten en liter i halvtimen. Så det er ikke det som er problemet.

Hmm, det er vel bare en av vondtene vi må slite med. Kommer vel av at man ikke sover ordentlig på natta sånn at kroppen aldri får slappe ordentlig av.

Jaja jenter - det er bare å holde ut. For meg er det bare 5 uker igjen til termin.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

min JM anbefalte meg å ta en paracet eller to når jeghadde veldig vondt i hodet. Men så sent på kvelden er det kanskje like greit å prøve å sove litt ;)

Skrevet

Det er vel best å gå å legge seg, men jeg prøver å holde ut til klokken 00:01 for da kan jeg sende en mail til mannen min og gratulere han med dagen :-)

Men 00:02 er det senga regner jeg med. Men greit å vite at det bare er å ta en paracet. Blir så skeptisk til tabeletter når jeg er gravid. Skal til jm på tirsdag og hodepinen står på lista over spørsmål. Press i korsryggen og leie til ungen står også på spørsmålslisten. Greit å lage en liste hvis ikke så glemmer man halvparten av alle spørsmålene man har.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Ja, det er greit å ha en liste ;)

Jeg fikk vite at paracet er greit (det er den orange pakken ikke sant ? litt rørete om dagen :(

Ibux skal vi holde os LANGT unna, både gel og piller.

Pinex har jeg hørt begge deler om, det var den jeg pleide å ta før, men etter jeg fikk beskjed av legen om å ikke ta pinex så velger jeg å droppe den :)

Men husk å ikke ta i "tide og utide" jeg har tatt bare når det har vært skikkelig nødvendig.

Hipp hipp hurra for mannen din ;)

Skrevet

Joa, paracet er det orange pakken så da er det nok den som er grei å bruke. Får se det an i morgen. Nå skal jeg bare prøve å legge meg og se om det hjelper.

Har fått sendt mail til mannen min så da var jeg vel først til å gratulere han med dagen. Det verste er at det er fare for at jeg kunne ha glemt av hele bursdagen hvis jeg ikke hadde fått sendt mailen - jaja, sånn er det med hormontåka.

God natt alle damer, regner med vi snakkes i morgen (eller i natt, avhengig av søvnen) ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...