Gå til innhold

Hei damer.

Lillegull,2 på jorden,1 engel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser og forstår at det har foregått en innsamlingsaksjon for oss her de siste dagene. Jeg setter utrolig pris på at noen gidder ta seg bryet med dette, synes ikke det er det minste rart å ta imot dette.. Gleder meg til onsdag jeg, for å oppleve å ta det imot.. Dere damer på dette forumet har vært med meg gjennom begge svangerskapene, fødslene og etterpå, og dere har vært til stor hjelp for meg i tiden før, under og etter Mikaels liv.. Å oppleve det "live" at noen jeg ikke kjenner bryr seg nok til å gjøre dette gjør noe med meg..

Skjønner at noen synes det er rart at noen skal få, ikke andre. Jeg har aldri sett en slik innsamling før her på sidene, og har egentlig aldri tenkt på å starte en heller, selv om jeg har sittet her mange ganger og grått over barn som ikke hadde livets rett. Det var vel kanskje tilfeldig at det begynte med meg nå, og jeg håper noen fortsetter å sende ut oppmuntringer av forskjellige slag til dem som ikke har det så bra (av flere årsaker enn å miste et barn også!).

Dere har hjulpet meg masse, takk skal dere ha!

Klemmer og knusekoser fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil alltid bli sånn at noen blir lagt mer merke til enn andre. Syns det er merkelig om folk skulle føle seg "mindre verdt" som det ble skrevet i en annen tråd, om man ikke får noe. Det er jo ikke sånn at dette har blitt gjort haugevis av ganger.

Noen historier berører en også mer enn andre, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har tenkt på deg omtrent hver dag siden dere fikk vite om Mikaels sykdommer og besluttet å sette i gang fødselen. Du har berørt meg langt inn i hjertet, og jeg hadde ingen betenkeligheter med å bidra til en oppmerksomhet til Mikaels grav og din familie. Ikke har jeg tenkt å ha dårlig samvittighet overfor de jeg ikke har gitt gave til heller.

Stor klem til deg.

Skrevet

Takk! =)

Klemmer tilbake

Skrevet

Det vil alltid være noen som får, og andre som ikke får... Sånn er det dessverre. Men om man skulle la være å bry seg om sine medmennesker, kun fordi man ikke kan "hjelpe" alle, ville det ha blitt en kald verden.......! Skjønner noen kan føle seg utelatt/glemt, men som noen skrev her i går, så er det alltid noen som blir lagt mer merke til, som kanskje har delt litt mer av seg selv enn andre, og det gjør folk mer engasjert og føler seg mer med i situasjonen til den rammede. Skulle gjerne gitt til alle jeg, for alle fortjener trøst, oppmerksomhet, hilsen osv.

DU skal ikke ha dårlig samvittighet i hvert fall, fordi det er ikke du som har startet dette. Jeg ble gladelig med på oppmerksomheten til deg jeg også, som maaaange andre her inne, pluss til Hønemor. Har ikke tenkt å la være ev. neste gang noen opplever det grusomste i verden heller, og det ev. blir innsamling!

Ha en flott dag Lillegull, og Mikael har satt dyyyype søte små spor etter seg :)

Klem tilbake

Skrevet

Jeg blir så innmari rørt av dere!!!!! Jeg deler fortsatt gladelig Mikael med dere, hjemmesiden er åpen, jeg skal legge inn en kontakt-link der snart. Ellers er det bare å sende meg pm her også, jeg vil gjerne "snakke" med folk, er innom her en gang iblant for å sjekke ståa da.. Dere har ikke sett det siste av meg enda!

Klemmer!!

Skrevet

kjære lillegull..

for min egen del er "saken" din meget trist for meg..

jeg har fulgt med på svangerskapet ditt med mikael veldig lenge og jeg ble så lei meg da det som skjedde,skjedde..

helt ufattelig..

din sønn har satt dype spor i hjertet mitt,og jeg er nå og da innom siden din for å se på din nydelige lille engel..

for han var,og er,nydelig.

dere som opplever dette må være utroli sterke..

all respekt til dere..

klemmer fra oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...