Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 tror dere på sånt?er det noen her som mener at de kan se og føle ting som ikke alle andre kan?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 jepp,jeg har stor interesse av sånne ting.bare nysjerrig på om folk er veldig skeptiske.
Cat.68 Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Ja det gjør jeg, det er en del av min virkelighet. Vil ikke kalle det overnaturlige da. Det er en del av meg og jeg er ikke overnaturlig.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 at jeg kan se at du har langt lyst,kort mørkt hår.det stemte,ikke sant............
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Det var akkurat det jeg ville frem til, slike "overnaturlige" evner er slettes ikke overnaturlige. Alle har disse ekstrasansene, noen har de bare mer utviklet enn andre. Jeg holder på å vekke mine. :-)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #14 Skrevet 13. august 2007 Ser/føler ting som ethvert menneske kan om man bare åpner seg
Mage Mi Sa Jo Skrevet 13. august 2007 #16 Skrevet 13. august 2007 ja jeg tror på slikt. har opplevd ting som for meg viser at det er mye mer enn det de fleste av oss ser. selv har noen av oss i min familie et slakts bånd som gjør at bl.a. jeg får en fornemmelse om det er noe i veien. vi bor i forskjellige land. og ringer da og spør om hva som er galt. da jeg fikk komplikkasjoner i forrige sv. og havnet på sykehuset. hadde min mor og søs ter vondt i magen, og da de fikk vite hvasom var hendt, tolket de det dit henn at det var årsaken.
♥maxen min♥ Skrevet 13. august 2007 #17 Skrevet 13. august 2007 Ja jeg tror på det. Har opplevd noen ting som tilsier at det er mer mellom himmel og jord enn det vi kan se og kjenne på. Synes det er spennende, og skulle gjerne "følt" litt mer innimellom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå