Mini m/4 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Micro satt med nintendo ds til store frøkena, den er hvit med mario cart i, nå finner vi den ikke igjen... kan du tipse meg hvor jeg skal lete. du har hjulpet meg å finne ting før ;-) så jeg håper du har tid og mulighet til å se nå og! hvis noen andre ser så er det bare å kaste ut forslag :-) klem
Cat.68 Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Dette satt langt inn i dag, men muligens bakom putene i soffan, eller ihvertfall i nærheten av soffan.
Mini m/4 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 han satt i sofaen i stua sist vi kan huske å ha sett spillet, men kan han ha tatt det med seg til sofaen i loftstua?? Det er eneste sofaen med puter i for øyeblikket ;-) tusen takk så langt :-) klem
Cat.68 Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Jeg får egentlig ikke in noe klarere ikveld. Eneste som vises er en soffa. Hva det betyr klarer jeg ikke få grep om. men mener det er en brun skinnsoffa.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 du vet ikke tilfeldigvis hvor jeg har glemt igjen moben min? på Meny??!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå