Plutseliten :) Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 på hva iallverden jeg skal finne på å gi i gave til konfirmasjonen til datteren min. Har tenkt på en alliansering...men kanskje det er litt sånn voksen-kjærstegave? Tenkt på å kjøpe moped.....men det blir kanskje litt voldsomt når hun ikke har tatt mopedlappen enda. Tenkt på å bestille tur for henne og meg til Tyrkia for dit har hun såååå lyst til å dra.....men det er ikke lett å bare bestille når det er mange andre i huset det også må passe for,lillegutt skal være hjemme med meg et år til. Tenkte liksom å finne noe helt spesielt,og har levd på at det er leeenge til.Men vips så er det bare 3 uker igjen...hjelp! )
Motti Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Hei, vi kjøpte en diamantring og ga henne en slump penger, hun ville ikke ha bunad...Og så fikk hun et par bøker, en diktsamling og et annen som jeg ikke husker nå, håper hun har lest dem
Tiggywinkle Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Her ble det New York tur med mamma. Opplevelse og minne for livet:-) Han synes det var helt storartet og ingen av kameratene fikk noe sånt...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 En tur er en opplevelse for livet, en diamantring et minne som hun kan bære med seg. Om tur blir for mye styr på kort tid, ville jeg gått for en lekker en-stens diamantring, men ikke alliansering, da jeg synes det er en kjærestering:-)
Karomamma Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Synes tur høres helt herlig ut!! Jeg må innrømme at jeg har mistet samtlige (huff!) av konfirmasjonssmykkene mine, bortsett fra budadsølvet... Sier vel mer om meg enn om hvor fine gavene var, men likevel Londonturen med mamma to år senere glemmer jeg aldri!!
Plutseliten :) Skrevet 13. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2007 Ja....da var vel egentlig gaven i boks... Det jeg hadde tenkt ut var kanskje ikke dumt det da. Så...da blir det ihvertfall en diamantring som et minne,og lager et morsomt gavekort hvor jeg skriftlig... lover Tyrkiatur en gang Om ingen andre har en annen superorginal flott ide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå