Gå til innhold

Nå har jeg hatt mensmurringer i hele dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli passe sliten her assa. Har hatt mensmurringer i nesten hele dag. Er uke 32+1.

Når begynte dere som har hatt mensmurringer å få det?

Det er såpass ille at jeg lurer på om jeg skal ta en Paracet jeg altså.(det skal mye til før jeg tar smertestillende for å si det sånn)

*syte syte*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt kynnere i 10 uker nå...har termin om 9 uker..sukk...og skikkelig nedpress,føles som om han skal dette ut!

Vi får syte litt sammen..hehe

Skrevet

33+1 her! masse mensmurringer (begynte for ca 2 uker siden) blir bare verre og verre! mye nedpress også! I kveld vurderte jeg faktisk å ringe føden, men gjorde ikke det...

Skrevet

jeg vurderte det i går kveld..hadde tak med 8-15 min mellomrom..men så ga det seg...vil ikke ha for tidlig fødsel..

Skrevet

Ja vi får syte litt isammen. He he.

Jeg håper virkelig ikke det blir verre med disse mensmurringene assa. Skulle tro jeg har fått skikkelig mensen =(

Skrevet

35+5 og masse murringer og kynnere her også. syns jeg bare går rundt og har vondt i magen. er vel sånn det skal være... men uff så kjipt det er!

Skrevet

skikkelige rier er verre...sukk...så vi må nok bare forberede oss og lade opp til fødsel...

Skrevet

Fikk mensmurringer på fredag samtidig som jeg hadde regelmessige kynnere, så jeg måtte på føden på sjekk siden jeg var innlagt med premature rier for 14 dager siden. Mensmurringen er enda der, men kynnerne gav seg i natt en gang :-)

aner ikke hvorfor disse mensmurringene er her, men han ligger med hodet ned å presser på og har 1-2 cm åpning så kroppen er jo litt rar nå uansett.

er 34 uker på vei om en halvtime :-)

Skrevet

Oi, tror du at du føder snart du da eller??

Nei, vi får håpe at h*n holder litt lenger da=)

Skrevet

nei jeg håper og tror han blir der inne til vi er kommet til de sikre ukene i hvertfall. med det mener jeg at han blir så stor å godt utviklet av vi ikke trenger å være på sykehuset mer enn de to dagene vi skal være i utgangspunktet.

jeg begynner å bi lei siden det skjer så mye med "fødsel", men jeg vil ha han der inne så lenge som mulig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...