ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Når begynte dere å få mensmurringer dere som er høygravide og fødeklare?? Lurer nesten på om jeg må ta en Paracet jeg fordi det er så ubehagelig.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Det startet ganske tidlig i mittsvangerksap, men det var veldig svake.. men så i uke 36 startet vedlig sterke smerter, som avsluttet med en hard kynne.. Nå er jeg 37+4 og det blir bare sterkere og sterker for hver natt, har det mest om natta.. Jeg har fått vite at jeg har modningsrier, jeg har oxo begynt å modne livmormunnen, det vil si at den blir mykere til den skal flate ut:) Men dette er en prossess som kan ta veldig lang tid( uker) og i andre tilfeller veldig fort, veldig forskjellig.. Men blir det for ille , så kan du jo alttid ringe føden å sjekke:)Lykke til
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 De er iallefall ikke svake her i gården nei. Har hatt mensmurringer før, men ikke en hel dag =( Noen ganger er de litt svakere(men det er ikke ofte da), men så kommer de for fult igjen. Skulle tro jeg hadde skikkelig mensen (uten å blø da selvfølgelig. he he)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Ja sånn føler jeg nå, at mensen er der men den er der ikke allikelvell Men det posetive med det hele er at det er med å forberede kroppen til en fødsel.. modne opp og sånn.. Men viss det blir værre og du blir usikker, så ring jordmoren din eller føden.. Det gjørde jeg, det var da jeg fikk komme inn til sjekk i uke 36+ og fikk beskjed om hva det var, og at jeg var moden og hodet festet:) Nå venter jeg bare på fødsel:) den er hjertelig velkommen:) Hvor langt er du på vei?
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 Ja, jeg er jo 32+1 jeg da. Men jm min sa at jeg fikk ny time i slutten av august, men etter det viste hun ikke om hun så meg mer(??) Hmm.. Tenkte ikke noe særlig over det der og da, men selvfølgelig når jeg satte meg i bilen så tenkte jeg jo på det. Har jo ikke termin før 8. okt. jo. Får håpe det blir fødsel på deg om ikke alt for lenge da=) Må man ta ul for å få sjekket om man er moden eller er det noe jm sjekker eller? Er jo egentlig 2. gangsfødende med jeg fødte 8 uker fortidlig så nå føler jeg meg nesten som 1. frem til fødsel da. =)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 jm sjekker dette bare med fingrene om du er moden eller ikke.. Men siden du fødte så tidlig sist , så får du vell oppfølging nå? Jeg hadde bare begynt å mykne litt, ingen åpning, men den blir jo myk(livmormunnen) før den flater seg helt ut og det begynner å åpne seg med rier.. og rier det har jeg hørt at det kjenner mann med en gang:)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2007 Ok. Da veit jeg det=) Ja, jeg går til jm 1 gang i mnd og lege 1 gang i måneden. Men nå i denne måneden skal jeg 2 ganger til jm og 1 gang til lege. Nei, dette blei rotete. Må nok finne senga snart ja. Sove bort smertene helt til kl. 0400 ca. da våkner jeg av disse kynnerene da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå