Gjest Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hvordan vet jeg om lille gullet har feber uten å ha termometer i hus?
NoDoubt Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Viss han er varm så er det jo godt mulig at han har feber. Kjenn bak i nakken på han.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 han er ikke så varm... jeg er minst like varm. Sitter her med singlett og koker bort. han ligger i vugga og sover i pysjen.han e tørrvarm, ikke svett.
Expat Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Er baby "bare" varm er ofte tinningen OG hender/føtter varme, er det (stigende) feber er ofte tinningene varmere (enn dine, bare legg hodet inntil) mens hendene er veldig kalde.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Uff... Tror at han bare er varm... Nå er det altså like før jeg blir sånn hysterisk mamma som tror både det ene og det andre... Akk og ve! Ikke lett dette. Har jo bar vært mamma i 8 dager nå har til og med gullet fått hikke. Jaja. Vi får vel puppe den bort, og så ta kvelden.
Expat Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Helt nyfødte kan forresten være litt kalde på henda uannsett. Men da er de like varm som du i nakken og i tinningene. Forresten. Det går sikkert bra. Greit å få trening med termometer, heldigvis åpner jo apotekene i morgen! Lykke til da, og grattis med babyen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå