Gå til innhold

er litt spent

Bea har snart 4 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tirsdag skal eg på kontroll... da er det 3 mnd til min termin.... alle sier eg er stor og at eg umulig kan gå heilt til november.............Men eg føler meg ikkje så stor , det syntes ikkje mannen min heller... sjølv om SF målene var utenfor det grønne feltet sist da for 4 ukersiden....no er eg ganske spent på om eg forsatt er langt ute i det blå... enda mer ute i det blå eller ikkje.....om det er vieller alle dei andre som tar feil..

Må legge til at mellomste jenta mi var 4545gr da ho kom 5 dg før TUL

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojoj... over det grønne feltet altså? kan det være de har regnet feil termin da kanskje? har hørt at hvis man er over eller under det grønne feltet på flere kontroller så må man på vekstestiminering på ultralyd... lykke til da!

Skrevet

ja på forrige kontroll var eg likestor som eg skulle vært vell tre uker seinere i forhold til TUL , (dei har jo flyttet meg 10dg men allikevell)Altså eg var tre uker forstor til gjennomsnittet. skal uansett på ultra i uke 32 da pga siste jenta mi ble født uten endetarmsopning. Dei skal leite etter avik, sjølv oom det ikkje er større fare jå meg enn hos andre.....

Men eg er spent

Skrevet

Jeg har også fått høre at jeg er stor..ligger over på SF målene..skal til JM i morgen..var hos legen 2.august og han spurte meg om jeg trodde jeg hadde fått riktig termin..har termin 11.oktober. Har født før termin før.

Skrevet

ok, siden du allikevel skal til ultralyd i uke 32 så ser de det nok hvis babyen er veldig stor! pass på at du blir passet godt på hvis du går på overtid ihvertfall!

Skrevet

eg veit jo egentlig at terminen dei satt ved ultralyd er feil for det er 4 gangen og det samme skjer hver gang... dei flytter meg fra 9-16 dager og så kommer ungene før TUL og endatil så hadde eg gått vertfall 1 veke overtid med nr 2 sa barnelegen...hadde vist alle tegn på overtid nesten. JM mi er no heldigvis veldig obs på akurat det der.

Skrevet

Både eg og den gode jm mi kommer nok til å væe veldig OBSOBS da ja

Skrevet

jeg venter barn nr 4..første kom til termin,nr 2 kom 7 dager før og nr 3 kom 15 dager før...de ble mindre og mindre da..men var alle over 3 kg.

Jeg hadde en SA i jula som var,men ble gravid igjen før mensen kom tilbake..så jeg har ikke menstermin å gå etter..

Skrevet

Og eg gjekk på minipillen og hadde nett vært igjennom en SA med komplikasjoner.. Det var vell den andre mensen etter utskrapningen som ble den siste den var unormal da med lite blødninger men MYE mensensmerter........................men det var nok mensen. Var på ultra i uke 12 da stemte menstermin og seks uker etter var den plutselig 10dg feil???????????????????????Eg skal og ha nr fire som du ser på nicket mitt :)

Skrevet

10 dager er mye da! Jeg var på ultralyd i uke 9..fikk termin 12.oktober. På den ordinære UL ble terminen 11.oktober. Vel,godt du skal på UL snart da. Og de tar nok godt vare på deg framover :o)

Skrevet

For å være heilt ærlig.................. eg tar det ikkje så tungt. Har ALDRI gått tilTUL hvorfor denne gangen? Og om ungen er stor som nr 2 så kanskje vi rekker sykehuset denne gangen?? Det gjorde eg ikkje sist......... og med ho på 4545gr brukte eg bare 3,5 time.........og den fødselen var ikkje værre enn den første eller den etter.........

Skrevet

hehe..nei hvorfor skal du det denne gangen!? Jeg har sagt at jeg kommer til å gå over denne gangen,dette sv.skapet har vært HELT annerledes enn de 3 første.Men jeg har rukket sykehuset. Får håpe du rekker det denne gangen :o)

Skrevet

Det tar eg faktisk ikkje så tungt det heller..... trur eg er i en meget avslappet periode til akkurat alt det her... men ambulansefolkene sin base er 3min vanlig kjøring fra huset vårt og jordmor fra distriktet møter og r med så forrige gang var det en turnuslege,jm og spl'ere tilstede på legevakta. turnuslegen var med bare fordi at ho ikkje hadde vært med på fødsel før... Du må gje meg en lyd i morgen da når du har vore på kontroll!!!!!!!!!!!!!!!

Det er spennende...... No må eg legge meg. Var i bryllup i går og skal tidlig opp i morgen ogh ha barnebesøk i morgen ettermiddag.

Snakkes igjen Hegemor31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...