Gå til innhold

bind... always eller libresse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 7 år siden sist jeg brukte bind så kan jo være mye har forandret seg. på always var det ihvertfall sånn "hullete" lag på bindet som holdt blodet inne, mens libresse sine bare gjorde at blodet fløt ut på sidene og man blødde igjennom... er det sånn fremdeles eller? Må jo ha på dette tullet etter fødselen... uff, blir slitsomt å gå med tømmerstokk mellom beina igjen... men bringer sikkert tilbake mye nostalgi da =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldril likt always, synes at always ble litt løs og klumptete jeg.

Så jeg har brukt libresse. Har ikke hatt noen problem med gjennomblødning på de i de siste årene iallefall. :) Men det er vel smak og behag..

Skrevet

Jeg bruker always... men jeg fikk også et supert tips av ei anna her:-)) tihi... Attends.. er sånn tena lady sak. Og de er supre når en har kraftig mens:-)) Og jeg føler meg mer tørr med de enn med always faktisk. Libresse har jeg ikke brukt på hvertfall 10 år..

Skrevet

Ok, ,da skal jeg sjekke ut de også =) greit å ha skikkelige saker når man skal styrtblø etter en fødsel... hehe =)

Skrevet

har alltid brukt libresse eg... likte ikkje always dei gangene eg har prøvd dei og siden har det bare vært libresse... men no er det jo en stund siden sist da..................

Skrevet

Jeg liker libresse bedre enn always, men sverger til tamponger... Mtp renselsen må en jo bruke bind.. En venninne av meg sverget til saba... eneste som var mykt nok...

Skrevet

Bruker always...alltid, (øh...) Har aldri følt meg komfortabel med libresse. Jeg tror dette er mye som med babyer og bleier, noen barn passer rett og slett pampers bedre enn libero og omvendt - og det kan endre seg etterhvert som barnet vokser. På eldsta mi har jeg vekslet mellom de to etterhvert som hun øker i størrelsene.

Skrevet

Jeg brukte som regel tamponger før jeg ble gravid, og har ikke brukt annet enn bind på natta på mange år, brukte da libresse..

Men (og nå synes sikkert noen jeg er sær) nå som de har kommet med den "design edition" eller hva de nå driver med... så gidder jeg ikke det altså... Hvis det er viktigere for dem å bruke penger på design enn på å utvikle et godt produkt så får det bare være...

Mamma mente også at Attends/Tena /Denslags ikke er så dumt etter fødsel. Hun har født 3 ganger mer enn meg, så jeg hører på henne jeg tenker jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...