Skurvelurven Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Her er linker til filmene jeg fikk med da jeg var på 3d ultralyd:) På denne ser dere foten og handa:)
line_n & sara Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 aaahhh! stilig! hadde du full undersøkelse, eller var det bare en titt? vurderer kansje å ta en jeg, og, siden babisen muligens er litt liten, får jo vandlig ul på ullevål, men kansje 3d er bedre..hmmm.. uansett, morsomt å se!
JonathanTheamamma Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Næh, så moro Dere fikk litt bedre bilder enn det vi fikk, babyen vår lå litt trangt og rart. Var dere på Majorstuaklinikken?
Skurvelurven Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Ja vi var på Majorstuaklinikken hos Dr. Fridel Velsering. Vesla ligger i seteleie, så kanskje det var lettere å ta bilder av ansiktet da? Bestilte ikke full undersøkelse da jeg allerede har vært på 3 ultralyder og visste at alt var bra. Allikevel gikk legen gjennom alt, dobbeltsjekket kjønnet, telte fingrer og tær, så etter hareskår osv. Fikk med en cd hjem med 30 bilder og 5 filmer + et a4 ark med printete bildet. Det var definitivt verdt pengene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå