hanto Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 noen flere her som har følt seg ofte svimmel når de var gravide. tar jern så burde ikke være det. mulig jeg har litt lavt blodtrykk , hadde det da jeg var hos legen sist i uke 8 , er i uke 15 nå. sto i kø på butiken her en dag og måtte bare gå å få satt meg ellers hadde jeg gått rett i bakken. blir svimmel hvis jeg reiser meg for fort opp også. var sånn et par ganger med nr 1 men gikk over da jeg begynte på jern. noe gå til legen før eller.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Mange blir svimle under sv.skap, jeg var helt sinnsykt svimmel da jeg gikk gravid med nr 2. Kunne ikke kjøre bil hele 1 . trimester Har lavt BT og hadde ok med jern. Svimmelhet er jo en vanlig plage under svangerskap... Synes du skal sjekke jernlageret ditt, man kan fint gå til legen med den plagen syns jeg! Lykke til
BettyBoob Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 jeg hadde lavt blodtrykk da jeg gikk gravid (noe som er vanlig når man er gravid) og besvimte utenfor Norli bokhandel i Oslo! Hadde heldigvis med med typen.... Siden du allerede går på jern er det ikke mye å gjøre, men nevn det for jordmoren din.Men kan få sånne plutselige blodtrykksfall, og det er skikkelig ubehagelig og skummelt! Jeg nevnte at jeg svimte av til jordmoren min og hun ga meg nesten ikke noen reaksjon i det hele tatt. Synes det var kjempeekkelt jeg. Ble også svimmel hver gang jeg reiste meg opp osv. Det er ganske så vanlig dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå