rosa og en blå Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 eg liker ikke å velge faddere.. syns at det blir litt sånn: "vi liker deg bedre enn deg" og vil ikke såre noen.. nå har vi valg 4 stk. men hvem skal vi ta som gudmor\far?? onkel til barnet villa syns det er STOR stas å bli gudfar.. og Tant hadde syns det, men hun er fadder alt til 7 stk og vet ikke om hun er gudmor fra før.. clue er, at søstra til onkelen er gudmor til jenta vår.. så då er begge gudfadderane frå samme familia, og eg føler då at andre fam blir såra..
AneB Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Tror dere må velge ut fra hvem DERE vil ha til faddere, ikke ut fra hvem som blir lei seg og sånn...
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 gudmor? Velger man det da? er ikke alle fadderne likestilte`?
Gjest irismor Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Gudmor??? Trenger man det da, vi har 6 faddere til snuppa og det får holde.
LegallyBlond Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Vanskelig det der!! Hadde faktisk dåp i dag, og det er ikke bare bare å velge faddere og hvem som skal bære, ta luen osv.. Vi har gjort det sånn at vi har hatt en gudfadder fra hver familie (min og sambos), mens en fra andre familien tok av luen. Hva vi skal gjøre med en evt. tredjemann vet jeg ikke... Vi var ikke redd for å såre noen egentlig, men ville gjerne gjøre det sånn selv. Dere må gjøre det dere føler er rett for dere, kommer jo gjerne an på kontakten dere har med de forskjellige.
rosa og en blå Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2007 har masse kontakt med begge... ja, er ikke lett.. han onkelen hadde hatt godt av å fått følelsen av å bety noe.. men vil gjerne at den andre fam ikke skal vere 2 rangs på begge ungane.. huff..
Sololight Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Bær selv, du eller pappaen, så slipper dere velge:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Velg den DERE føler er riktig! Blir noen såret, så får de bare bli det! Det mener nå jeg! Er ikke alltid det går ann å ta hensyn til alles følelser!
rosa og en blå Skrevet 12. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2007 begge er "riktig" hehe.. jaja.. nei, veit.. her i vår fam blir det alltid skuffelser alikavela så..
grå :) Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 vi valgte søskenene våre som faddere og på moa bar vi selv. på malin bar min mor og svigermor tok av lua
rosa og en blå Skrevet 12. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. august 2007 vi har 8 søsken til sammen.. og søstra til sambo bar jenta vår. og vi vil meste at broren til sambo skal bære gutten.. men eg vil ikke at mine søsken skal ligge i skyggen da.. de er eldre enn hans søsken.. slik at mine søstre er jo alt faddera og sikkert gudmødre fra før.. var bere det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå