*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 For graviditetstestene slår også veldig negativt ut. Og er nå på dag 20, og har fortsatt ikke funnet EL. Den er vanligvis senest dag 17..... Også jeg som så gjerne vil ha baby i magen... Men, begynner i ny jobb neste mandag, så er kanskje like greit om vi må bruke et par mnd til, så går jeg ikke ut i permisjon før til sommeren igjen i alle fall...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Hei:) Da jeg tok innvendig ul hadde jeg ikke hatt EL den mnd, dette var rett før TR. Jeg ble ganske bekymret, men gyn mente at det var helt vanlig å ha noen sykluser uten EL.
Bomsedeisi Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Leste et sted at det er vanlig at hver kvinne har 1 måned i året der hun ikke har EL.. Kanskje det er denne måneden for deg.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 Ja, da er det bare å vente på TR, og håpe på bedre lykke neste mnd da :-D Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå