Gå til innhold

Bokormer bedre folk enn andre da eller? Hallo i luken!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir litt grinete av de boktrådene her....

En person kan gjerne være sinnsykt belest uten å være grei for det, og man kan gjerne være fullstendig uinteressert i bøker uten å være verken fantasiløs eller ha et fattig indre liv.

Greit nok; moro å tjatre med folk som har lest den samme boka som en selv, alltid gøy med felles interesser - men HALLO! *oppgitt*

Jeg gir vel blanke i om venninnene mine leser mye, lite eller ingenting, så lenge de fortsetter å være de herlige, morsomme, lojale, gærne og hjertegode menneskene jeg kjenner dem som.

Så det så! *puh*

Jeg hører til blant de inngrodde bokormene som eter alt fra Karel Câpek til Anne B. Ragde. Så dette er ikke et hjertesukk fra ei som er lei av å bli mast på om at hun skal lese mer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ELSKER bøker, ALL slags bøker, Mannen min har nok aldri lest en hel bok, men er verdens hærligste menneske!! Jeg må signere Heksa.....For jeg driter langveis i om vennene mine leser bøker eller ikke så lenge de er akkuarat slik som de er, og som jeg elsker dem.

Skrevet

Mulig jeg er sær.. jeg var en gang sammen med en som aldri hadde lest en hel bok ferdig og det gjorde meg helt sprø. Åhhhhrgh. Jeg greide ikke være sammen med han pga det. Hva venner gjør blåser jeg, de ser jeg jo ikke hver dag. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...