celine`s mamma Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 vi trenger en ekstra bilstol,men som ikke koster "all verden" men som er trygg og sikker.. hva anbefaler du?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Personlig mener jeg at enten bruker du den stolen du allerede har som du mener er trygg nok og flytter frem og tilbake, Eller så kjøper du en tilsvarende stol. Selv om det kanskje er en bil du ikke skal bruke så mye så er det jo ikke noe mindre sjangse for ulykke på den bilturen enn en biltur du har med bil nr.1..
celine`s mamma Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 øøøhhhh.. titten på hjørnet tror du misforstod--- vi trenger en bilstol til-for jeg leverer i bhg og sambo henter! vi har recaro til snuppa i mamma bilen, og har hatt en lånt hts i pappa bilen, men den lånte skal leveres tilbake og vi trenger å kjøpe en ny! var ikke det at jeg ikke vil hun skal være trygg.. jeg bare spurte hvilken folket her mener er bra til en bil nr 2!
Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Britax Two Way Elite! Det er en knallstol, gjør det bra i kollisjonstester selv om det ser spinkelt ut på sidebeskyttelse (gjør det faktisk bedre enn HTS ;-) ) og er ofte på salg, lett å montere og veier veldig lite, derfor genialt som ekstrasete :-) Anbefales på det varmeste! Begge mine unger sitter godt i setet, de bytter litt på, hehe..! Dessuten kan det brukes til 25 kg bakovervendt og har den største sittedelen på markedet, så det kan brukes lenge! Storebror på 4 år og litt over 1 meter har god plass, både i høyden og til beina :-)
celine`s mamma Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 okei mamsemomsen-tusen takk-skal sjekke ut denne, vet du om den er på salg noe sted nå? tusen takk for svaret :)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Barnas Hus pleier ofte å ha den på salg, sjekk ut www.barnashus.no, ellers vet jeg det gjelder Storkene også, sjekk www.storkene.no... Sjekk forresten også Brio Zento, også ofte på salg de samme stedene, også Babyshop, men kommer an på hvor i landet du bor da, hvilken butikk du har ;-) Og så kommer det an på hvilken vei barnet sitter..! Sitter hun fremovervendt bør du velge en beltestol uansett, ellers er Britax TWE genial :-)
Puncky med nr tre i magen Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Two way elite er en god ekstra-stol. Brio Zento tar jo litt plass, spørs litt hvor god plass dere har. Regner med hun sitter med kjøreretningen siden hun sitter i recaro? Hvis det er så, anbefaler jeg virkelig Hts Comfort!!! Utrolig bra sete. Sitter hun mot, anbefaler jeg hts combi. Ingen ved siden, ingen over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå