Gå til innhold

I morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner samboer på jobb igjen etter 10 mnd permisjon.

Det blir uvant stille,og en overgang for alle.

Må innrømme at jeg gruer meg bittelitt, selv om det kanskje for mange høres skikkelig luksus ut å kunne hatt det privilegiet å hatt han hjemme så lenge. Det blir uvant å ha ha lillegutt alene hele dagen,vi har jo vært så heldige at vi har kunnet dele på oppgavene.

Tror pappan gruer seg også.....uvant å ikke være sammen hele dagen :)

Hmmm....dette var ikke ment som et sutreinnlegg...egentlig bare en tanke og refleksjon :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uvant, men helt sikkert flott for både deg og lillegutt:-)

Kanskje verst for pappan som "mister" den dagligdagse omgangen utover morgen og kveld.....

Dere må finne dere rytme og gjøre hyggelige ting på tomannshånd:-)

Blir helt sikkert kjempefint:-)

Skrevet

Takk for det :)

Vi er i gang,og det går jo kjempefint.Er faktisk mye mere effektiv nå når vi er alene.Når vi gikk her å surret begge to,ble det litt for mye kos og kg ;)

Adrian og jeg har gått laaang tur i fine været,lekt "takk-takk" med alle klypene.

Men hektisk ja..nå sover han i vognen sin og jeg kan spise frokost :))

Tenkte vi skal gå i åpen barnehage et par dager i uka,jeg treffer voksne og han får lekt.

Det er bakdelen med å få barn som førstemann og sistemann i venninnegjengen ;) Være eneste i begge permisjonene.

Men nå venter søsteren min nr 3 i februar,så da blir det trilleturer med henne :)

Pappan har alt sendt 3 sms og savner oss,og gleder seg masse til å komme hjem fra jobben :)

Tror vi har litt godt av å få litt pusterom fra hverandre også nå...det kan bli ganske tett...av og til er det godt å være litt alene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...