Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hadde noen av dere uregel syklus, men fikk fikset dette med aku? Måtte det mange behandlinger til?
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg har ikke prøvd akupunktur, men noe som heter refleksologi. Det er en utvidet form for soneterapi, men de bruker hele kroppen i stede for bare beina. I tillegg trypper han på de samme punktene på øret som en akupunktør ville gjort og setter på gullkuler som skal stimulere punktet i flere dager. Jeg hadde ganske regelmessige sykluser, ca 33-35 dager, men jeg hadde mest sannsynlig ikke eggløsning. Det hadde jeg ikke hatt siden en SA i mai i fjor. Prøvde og prøvde frem til jul og da tok jeg kontakt med han. Etter to behandlinger var jeg gravid (2 sykluser), men mistet 5+1. Deretter tok det 2 sykluser igjen før jeg var gravid og nå er jeg 14+4 og alt ser bra ut sier han. Jeg er helt sikker på at han er den som har gjort det mulig for oss å bli gravide igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå